Nekad Arjanit | Ban Överklagan [Diaz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erik Svensson1212

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198342468997/

Ditt Hex-ID: 110000116c7f585

Vad är din discord tagg? Arjanit#3367

Vem var det som bannade dig? Diaz

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag använde tracer som hjälper att se vart folk sjuter ifrån och det är inte så verkligt rp och väldigt tråkigt för alla andra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. pratade i dc med mitt gäng

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte felaktig ban för att det är fusk att använda tracer

Filip vill säga att jag ber om ursäkt att jag använde tracer använde det för att försöka vinna mer senario men ångrade mig nu det fattar varför jag blev bannad men vill bara komma och göra en banöverklaga och säga detta till dig att det har varit kul i server och vill spela här igen UtAN TRACER men har haft mycket problem med livet mår inte bra det ända som gör mig att må bättre är att spela har inte så många vänner i verkliga livet men hade i unive för första gången mådde jag bra men när jag blev bannad så ville jag testa något nyt och inte joina någon ny server men köpa ny spel men tyckte inte att det var så kul just nu spelar inte jag så mycket på dator länge för att känner inte för det länge om du nekar denna banöverklagan vill säga bara att detta är sista grejen jag har som har gjort mig glad och må bättre och kommer aldrig använa tracer har lärt mig från det nu

jag ber om ursäkt till alla i unive och jag skäms att jag gjorde det och att jag förstörade för andra personer som försökte spela som verkligheten

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad av antichat det var felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? själv klart inte använda tracer och spela som att det var verkligheten

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka