Nekad Arjanit | Ban Överklagan *1Alvin(

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Erik Svensson1212

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198342468997/

Ditt Hex-ID: 110000116c7f585

Vad är din discord tagg? Arjanit#3367

Vem var det som bannade dig? 1Alvin1

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230209_173725.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror 1alvin1 bannade powergaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde runt i stan och hade tagit slut på min medicin så jag skulle ta en vända förbi apoteket och då svänger jag in på en väg en liten bit utanför torget och ingen var där och då gasar jag upp i runt 170kmh med mitt gängs saab som är chippad och därför är det kul att köra snabbt när det går och då går vägen lite fort uppåt lite som ett litet gupp över hela gatan vid vägarna vid apoteket något jag inte tänkte på och sen åkte jag upp i luften ungefär 10m eller mindre eller något sånt och så RPar jag på att slå i huvudet i fönsterrutan till vänster om mig när jag bara svävar i luften och så landar jag på däcken och då RPar jag på att dunka i huvudet i ratten sedan börjar jag snurra och slira och då blir jag yr in game och sen träffar jag en lykstålpe och då ska jag ha flygit runt därinne lite och airbagen har smällt från ratten och jag ska ha tryckts mot dörren och den har gått ur led eller brutit den eller något liknande och sen slått i huvudet i ratten igen men att airbagen hjälpt lite men inte för mycket och sen så har hela tiden en chromad BMW M4 stått en bit bakom mig under hela RP-grejen som han inte hört när jag skrikit av smärta och gapat öronen av mig själv och så kör han fram till mig och stannar framför bilen och jag skriker högt som *** '' ring en ambulans, ring en ambulans '' men han verkar skita i det och bara sitter tyst i sin bil framför mig och glor och ksk 10 sekunder senare är jag bannad för powergaming då jag inte powergamat och RPat istället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså i hans ögon var det mitt fel då han inte såg eller hörde min RP i början men den är fortfarande gjord så felban är det ju men sen när han kommer fram till mig så lovar jag att han hörde mig skrika att han skulle ringa ambulans för det var högt och han var nära och jag tyckte det var riktigt fel av han att banna mig när jag faktiskt lyckats med RPn på att flyga med bilen och smälla med en stolpe. så därför tycker jag den är fel, alla andra kanske inte tycker det men det var ju allt annat än powergaming det där eftersom jag RPade till skillnad till vad andra skulle gjort så jag tycker absolut det var fel och att jag inte kan köra på en såhär bra server i en vecka utan anledning tycker jag är skittråkigt då jag har annat för mig i unive än att sitta felbannad i en vecka. och jag tyckte det var fel av han att inte RPa på att ringa ambulans och hjälpa mig istället för att sitta och skriva en ban åt mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag var ny på Unive så visste jag inte vad RP innebar så jag bara gjorde saker och tänkte att det var typ GTA online och då blev jag bannad för Fail RP men visste inte vad jag hade gjort då jag inte visste vad RP var för något. och jag vet ej nu heller vad jag gjorde eftersom jag inte tänkte på det där och då när jag inte visste vad RP var för något. och en gång för snacka ooc för några månader sedan då jag inte tänkte på att jag bara satt och tryckte in knappen för jag var så trött och då kom min pappa in och sa att jag skulle sova för det var på natten och då började jag prata med honom och då blev jag bannad. sen inga fler bans förutom en och annan felban som denna jag har nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? På min första ban kunde jag frågat kompisar eller ta reda mer på vad RP var och vad det innebar innan jag började spela på en RP server men sånt tänkte jag inte på och min andra ban kunde jag gjort annorlunda genom att kanske sova på natten och vaken på dagen istället för tvärt om eller tänka en extra gång lite så. och den här bannen kunde jag ju inte gjort något annat eftersom det fortfarande var en felban och jag RPade på det så var inget fel men jag kunde såklart kanske köra lite saktare i stan och överallt och lugnare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej. det var felban och då lär inte jag mig något på det förutom att köra liite saktare men annars nej eftersom jag hade redan lärt mig RPa bra på saken och inte gjorde fel i RPandet och bara köra vidare alltså POWERGAMING. så nej inte så värst mycket lärde jag mig inte och lär man sig inte av en sån här ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka