Nekad Arin4249 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arin4249

Medlem
RP Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
93
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199316130802/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arin

Vad är ditt discord namn? Xnightmare09X#6308

Vad är ditt födelsedatum? 23 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär föddes i mellan östern i en arabisk familj och flydde hit till Sverige under kriget. När han kom fram till Sverige blev han vän med ungdomar som var väldigt duktiga i skolan redan som unga. Med tiden blev han mer och mer bättre i skola
. Hans familje medlemmar är 3 brorsor, en mamma och en pappa. Han är 22 år gammal och hans intressen är kampsport. Min karaktär är en väldigt god människa och den drömmer om att bli polis en dag. Den älskar att hjälpa folk och så älskar den att följa lagar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag borde bli medlem eftersom att jag vet att jag kan bidra till servern genom att göra andras upplevelse bättre och genom att lyssna på reglerna. Och så skulle jag också vela ha själv en bättre upplevelse. Jag är också väldigt erfaren inom rp och är väldigt nogran när det kommer till sunt förnuft. Alltså att jag gör det jag skulle göra i verkligheten i alla scenarios.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja det kan jag, jag kan sprida rp servern bland mina vänner och dem kan också göra det bland deras. Jag kan också göra upplevelsen bättre för andra så att dem kan ksk rekommendera servern vidare. Jag kan också vara med i server diskuteringar och förbättra servern tillsammans med er.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela efter reglerna och att man ska ej förstöra sin partners upplevelse för att själv få det bättre. Man ska helt enkelt göra upplevelsen för alla som kör med dig bättre. Man ska spela som att alla är gämnlika, dem får välja själva vad dem vill göra eftersom att det är deras karaktär.

Hur hittade du Unive? Jag testade olika svenska rp servers och ingen av dem var bra. Därefter testade jag Unive och den var det bästa jag har någonsin kört.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka