Nekad Arin4249 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arin4249

Medlem
RP Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
93
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Arin

Vad är ditt discord namn? A K#3125 sen är usernamen: Arin42435

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Namn: A K
23 år
A K växte upp i en tuff miljö. Hans föräldrar var frånvarande och han fick lära sig att klara sig själv i en ung ålder. Han blev snabbt indragen i kriminalitet, och vid 15 års ålder var han redan en del av en lokal gäng.

A K:s liv var fyllt med våld och brott. Han blev känd för sin aggressivitet och råhet, vilket gjorde honom till en fruktad figur i den kriminella världen. Men trots hans hårda yttre, bar A K på en djup sorg. Han längtade efter en annan typ av liv, ett liv som han aldrig fick chansen att leva.

En dag, under ett misslyckat rån, blev A K skjuten. Men istället för att låta detta bli slutet på hans historia, blev det början på en ny. A K bestämde sig för att ändra sitt liv. Han lämnade sitt tidigare liv och började arbeta för att bli en bättre människa.

Idag är A K en respekterad medlem av samhället. Han använder sin tidigare erfarenhet för att hjälpa andra ungdomar att undvika de misstag han gjorde. A K:s historia är ett bevis på att det aldrig är för sent att ändra sitt liv och bli en bättre människa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra genom att sprida runt denna servern till mina vänner och visa mitt bästa rp så att alla njuter av spelet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag kan spela på ett sätt som är rättvist sätt och följa rp reglerna så att min motpartner kan genomföra sin rp och att vi båda kan njuta av spelet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. två av dem är ex Metagaming: Man får inte använda information som man fick utanför spelet som man bordde inte ha vetat i självaste spelet. Rdm: Menas att man dödar eller slår andra spelare utan någon slags anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag är tidigare medlem på unive och så har spelat på en annan server som blev borttagen innan jag började med unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt bra på roleplay och brukade alltid drömma om att va med på en roleplay server tills jag fick ta reda på vad fivem är.

Nekad vänta 1 vecka efter indragem medlem, du får söka igen 18de Februari!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka