Accepterad Arin4249 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arin4249

Medlem
RP Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
93
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199316130802/

Ditt Hex-ID: 110000150d0dbf2

Vad är din discord tagg? A K#3125 sen är usernamen: Arin42435

Vem var det som bannade dig? smokzy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-29 221021.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att det är fel med bug abuse. Man får inte bug abusa då det ger en spelare en onaturlig fördel. Det förstör rpn och är extremt oriaklistiskt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Asså vad som hände innan jag blev bannad har inget med bannen att göra eftersom att jag fick den ganska sent. Men vad som hände var att jag satt i bil med min vän och vi körde runt sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig, men jag visste inte att man fick ej göra så med cyckeln. Jag har aldrig blivit tillsagd detta förut och ser många andra göra det så jag trodde helt enkelt att det bara var en grej som ni själva hade lagt in. Jag ber hemskt mycket om ursäkt och hoppas verkligen min ban kan bli bårt tagen då jag är chef för q park och vill hålla mig aktiv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, 2ggr. Första var en p ban för grov vdm men där blev jag unbannad väldigt fort då jag laggade och vdma inte med mening, Den andra car en 24timmars ban där jag skulle flytta på en cross som stog på keep clear zonen vid sjukhuset och då blev jag bannad för att jag satt på den där. Då lärde jag mig att keep clear zonen är faktiskt en sak och att det är viktigt att tänka på sunt förnuft för att ha en mer realistiskt RP.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna ha kört normalt, men i detta fall gick det ej eftersom att jag trodde att det var helt okej att göra detta, ber om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja defnetivt. Jag har lärt mig att man ska absolut inte bug abusa och att det är bug abuse att hoppa med cyckeln för att köra snabbare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka