Nekad Arin4249 | Ansökan till Servervakt [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arin4249

Medlem
RP Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
93
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Arin

Vad heter du på discord? Arin42435

Vad är ditt Hex:ID 110000150d0dbf2

Ange ditt födelsedatum 23 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Mitt liv har inget väldigt spännande jag vaknar har skolan går till träning direkt sen är det hem. Träning har jag 2 ggr i veckan och hag får max 1 läxa per 1-2 vexkor. Och jag lägger mig vid 11-12 tiderna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sen 2022.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild)
Skärmbild 2024-04-23 231539.png
Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt på Unive har hand om att hålla koll på vad som händer på servern. De hjälper till att avlasta personalteamet och gör ett proffsigt jobb. De ska använda sina behörigheter på rätt sätt och visa andra spelare hur rollspel ska se ut. De har inte ansvar för vad som händer på servern förutom miljön och de behöver inte aktivt leta efter de som bryter mot reglerna. De kan inte ge bannlysningar, tillfälliga bannlysningar eller varningar men de kan sparka ut folk som tydligt inte följer reglerna. Som servervakt ska man göra proffsiga bedömningar och det är viktigt att tänka efter varje spark man gör. Det finns ingen gräns för hur många servervakter det kan finnas och målet är att ha så många som möjligt för att skapa en bättre upplevelse för alla på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom att när jag rpar märker jag väldigt mycket regel brott här och där och jag önskar bara att jag kunde göra något åt saken istället för att behöva göra report och att hela processen ska ta för lång tid. Rpn blir tråkig när regelbrott sker och jag vill där med förbättra rpn med behörigheterna man får som sv vakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är maktmisbrukning och abuse är basiclly att man använder sin makt för att abusa någon. Ex att man fortsätter kicka någon för att man tycker det är roligt. Och maktmisbrukning kan till ex användas som en form av c logging. Ex någon rånar mig och jag kickar dem.

Nekad, använt sig av AI.

Du får ansöka igen om 30 dagar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka