Inaktuell Arin42435 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

akyouknow

Medlem
Servervakt
Meddelanden
209
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199316130802/

Ditt Hex-ID: 110000150d0dbf2

Vad är din discord tagg? A K#3125 sen är usernamen: Arin42435

Vem var det som bannade dig? 023master

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-03 224722.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag körde med en Hellcat med hydraulik upp för en kulle. Jag trodde att det var okej eftersom bilen hade hydraulik, men jag förstår nu att det var fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad, körde jag med en Hellcat med hydraulik upp för en kulle. Jag trodde att det var tillåtet eftersom bilen hade hydraulik, men jag fick senare veta att Philip, ägaren av servern, hade sagt på ett möte att det inte är okej om bilen inte är en offroad-bil. Detta missade jag, eller så hörde jag det inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, det var jag som gjorde fel. Jag missade informationen om att endast offroad-bilar får köra upp för kullar, även om de har hydraulik. Jag förstår nu att jag bröt mot reglerna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och här är två av dem: Jag parkerade på ceep clear zone och fick ban och då lärde jag mig att man skulle absolut inte parkera där och sen så hade jag bugg abusat utan att veta att det var bugg abuse och då lärde jag mig att man inte fick hoppa med cyckeln så att den blir snabbare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha lyssnat bättre på mötena och sett till att jag förstod alla regler kring vilka bilar som är tillåtna att köra upp för kullar. Jag borde ha tänkt igenom min rollspel mer noggrant och valt en bil som är för offroad-körning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att vara mycket mer uppmärksam på serverns regler och att alltid dubbelkolla vad som är tillåtet innan jag gör något i spelet. Jag ångrar verkligen mitt tidigare agerande och önskar att jag hade tänkt igenom min rollspel bättre. Jag hoppas att min ban kan bli borttagen så att jag kan visa att jag har lärt mig av mitt misstag och att jag kan bidra positivt till servern i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka