Nekad Arin | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arin

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? arin

Vad är ditt discord namn? THUNDER-MONKEY12345

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Jag heter rawa majid. Jag blev misshandlad som en ung grabb, jag blev inblandad med polisen och soc, jag började med kriminalitet som ung jag började göra brott började sälja droger, sno saker och massa annat. Men sen började jag bli äldre och jag börja jobba jag startade till och med min egna affär och jag blev känd som en av Sveriges rikaste man. Men sen gick affären neråt och nu kämpar jag för att få tillbaka äffären och nu så får vi se vad som händer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra RP från mig själv och försöka höga andras RP nivå så mycket jag kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska vinna ett scenario och att motståndaren ska kunna vinna scenariot också och att det ska va kul för båda spelarna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har förstått reglerna och att några exempel är RDM= random deahtmatch menas att man inte får döda utan anledning . VDM= vehicle deahmatch när man använder en bil eller ett fordon för att döda nån . NLR= new life rule när man dör i ett scenario och man inte får komma ihåg vad som hände i scenariot. Det är mer regler jag kan svara på men det kan jag göra i intervjun

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har inte jätte mycket erfarenhet i rp men jag har lärt mig av min kompis med flera år erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka