Nekad Arin | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arin

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? arin

Vad är ditt discord namn? THUNDER-MONKEY12345

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Jag heter rawa majid jag är 13 år och bor i en ort som heter haninge . Jag bor med min mamma och pappa. vi bor i en lägenheten i haninge . Min morsa jobbar på skola hon städar skolor hon jobbar från morgon till klockan 4, min pappa är arbetslös han har inget jobb. Jag blev misshandlad som en ung grabb utav min farsa för han var en alko list han kom alltid hem på natten för han va alltid ute och drack och när han kom hem så började han slå mig och min morsa för han va arg att han blev full av att dricka. Jag hade det inte det så bra i skolan heller jag skolkade från alla mina lektioner, jag brydde mig inte om vad lärarna sa, jag hade F i alla mina ämnen jag hamnade alltid i tjafs med lärarna jag bråkade alltid med folk i skolan, mina föräldrar kom alltid till skolan och behövde prata med rektorn för hur dåligt jag gjorde ifrån mig i skolan . Soc och polisen blev inblandade i min barndom också. jag blev kontaktade av dom från skolan för dom trodde att jag inte hade det bra hemma dom trodde att jag blev misshandlad hemma för jag kom alltid till skolan med blåmärken på mina armar och ben. Jag vågade inte säga till dom att det va min pappa som slog mig hemma för jag visste om han fick reda på att det va jag som hade sagt då skulle han ba slå mig ännu hårdare. när jag va 15 så började jag med kriminalitet för jag hade det jobbigt hemma jag fick aldrig pengar från mina föräldrar så den ända sättet för mig att få på pengar va att bli kriminell och börja sälja droger. När jag blev 16 så blev det mer seriöst jag hade hamnat på soc hem och hos polisen flera gånger för jag hade blev fångad av polisen flera gånger för dom såg mig när jag sålde droger. Jag började sno saker då också jag började sno från affärer, jag rånade folks pengar och mobiler. Två år hade gått och jag hållde fortfarande på så tills jag blev 18. När jag blev 18 så så började jag växa upp och jag lärde mig att kriminalitet inte va den rätta vägen för mig så jag sa till min mamma att jag skulle börja växa upp och sluta med kriminalitet och börja tänka på framtiden och att jag skulle få bort oss båda från min farsa. Det hade gått 3 månader. Jag startade mitt egna företag jag började sälja kläder jag hade startat ett eget kläd företag det tog mig månder att planera och efter 3 månader va jag äntligen klar. Jag hade ett kläd företag som va känt över hela världen alla kände igen det och jag kanade bra pengar på det. Jag hållde på i 2 år när jag va 20 så sa jag till min mamma att packa sina saker och att vi skulle gå från min pappa. Jag tog min mamma till ett annat land vi flyttade till dubai långt från min pappa vi levde bra där för vi hade inte min farsa som kom och slog oss varje natt och dag vi behövde inte heller oro oss om pengar på grund av mitt kläd företag. Fast allt ändrades när jag blev 21 år jag blev tagen av polisen för misstänkt ha varit med i ett mord dom sa att jag mördade en kille som va 33 år som hände för 4 år. Det blev en rättegång och jag blev dömd för mord jag jag fick 7 år plus att polisen tog mitt företag som jag jobbade hårt för dom tog också mina pengar dom tog allt jag ägde. Jag blev släppt efter 7 år jag hade ingenting jag hade noll kronor på kontot jag förlorade också mitt företag. Nu så ska jag se till att göra bra ifrån mig och starta om på nytt och bygga upp mig till där jag va.

Rawa majid är redo att starta ett nytt kapitel i sitt och få hans namn hörd bland alla svenskar som Sveriges rikaste man.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en seriös och bra RP som kommer göra scenarion rolig och seriös. Jag kan också bidra med en bra och roliga scenarion. Jag kan också bidra med en bra RP från mig själv och försöka höga andras RP nivå så mycket jag kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska vinna ett scenario och att motståndaren ska kunna vinna scenariot också och att det ska va kul för båda spelarna och att man spelar så att det gynnar motpartnerns sida. Det gör att det ska bli ett bättre scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har förstått reglerna och att några exempel är RDM= random deahtmatch menas att man inte får döda utan anledning . VDM= vehicle deahmatch när man använder en bil eller ett fordon för att döda nån . NLR= new life rule när man dör i ett scenario och man inte får komma ihåg vad som hände i scenariot. COPBAIT= det innebär att du ska försöka få polisens uppmärksamhet exempel= du är vid ett trafikstopp och bredvid dig står en polis bil då kan du köra på rött och han kommer börja köra efter dig då har du fått hans uppmärksamhet. Det är mer regler jag kan svara på men det kan jag göra i intervjun.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har inte jätte mycket erfarenhet i rp men jag har lärt mig av min kompis med flera år erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag kommer ta RP seriöst så att det blir roligare att spela RP

Nekad. Ditt discord konto behöver vara 2 veckor gammalt. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka