Accepterad ARiGAT0 | Whitelist ansökning [Amos] [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ARiGAT0

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/zeroarigato/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? ARiGAT0#3603

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2002

Berätta om din karaktär. Owen Mcgaley heter min karaktär han är en 47 år och är född och uppvuxen på irland. Han flyttade till sverige när han var 30 år pga att hans då variga sambo bodde i sverige. Owen har då velat plugga inom juridik osv för att sedan bli polis och gå polishögskola. Owen är en väldigt utåtriktad person och väldigt social av sig även om hans svenska inte är på topp. Owen är också väldigt intresserad utav bilar och tycker om att meka med bilar då han ägde sitt egna garage på irland.

Varför ska just du bli whitelistad? Ehm aa jag har vart whitelistad inann men blev bannad och är nu unbannad och jag sa att ja vill inte ha min whitelist eller så tillbaka jag vill bara vara unbannad. Men såklart så är min rp nivå¨väldigt hög skulle jag vilja säga jag har mina brister men det har alla. Tycker oxå om att ta in nya spelare osv och lära dem hur man rpar osv för såsett så är jag duktig på att förklara vad man ska och inte ska göra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jo för att jag tycker om unive, Har väldigt bra kontakt med folket och staffsen som spelar och driver unive. Och ajg vill också visa att jag kan bättre än vad jag har varit förut.

Hur hittade du Unive? Fivem server listan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna ha kul men ändå seriöst samtidigt, Vill kunna komma med bra exemple på hur man rpar och hur man beter sig

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nepp

Tillbaka