ARiGAT0 | Chef-jobb ansökan (Magick Mike)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ARiGAT0

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Liam

Hur gammal är du? 18

Hur många timmar har du på Fivem? 680 ish

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Just nu finns det ingen som är ägare längre för hanlämnade för att gå med i ett gäng. Och jag tycker att senaste tiden så har det vart jag som drivit vianor och fått det att rulla på bra osv. Och dem som jobbar på vianor kan nog kankse hålla med om det

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ju jobbat som det inann väldigt mycket

Berskiv din karaktär? in karaktär heter Patrik Jönsson som kommer från Göteborg. Han är 48 år gammal och är utbildad svetsare. Han är väldigt stark person med en stark röst och en stark personlighet han kan relatera till väldigt mycket med andra personer men är oxå väldigt tyst av sig själv och väldigt mkt för sig själv för han vill inte att folk ska veta för mycket om han. Han är en person som man ska visa respekt för att få respekt tillbaka, Han vill alltid va den bättre personen han vill att göra gott för andra som står nära han o hans familj o vänner.

Hur ofta kommer du vara inne? Så mycket som möjligt några gånger i veckan med tanke på att jag jobbar också

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nein

Har du läst våra Regler? jaaa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka