- Meddelanden
- 73
- Reaction score
- 4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/zeroarigato/
Ditt Hex-ID: 11000011b1c7ad7 (Hex)
Vad är din discord tagg? ARiGAT0#3606
Vem var det som bannade dig? Ahmed Khan @jeppiii#1429
Hur lång tid var din ban? 4 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? halv ooc ingame
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? tycker det var lite onödigt och visste inte att man fick du får starta om hjärnan nä han inte kan stälal sig up för massor med personer har sagt det till mig....
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ingentin en kille blev bannad fö han rdmade 2 killar jag kallade admin o så ser jag att denna killen inte kan stälal sig up så då sa jag att han får starta om hjärnan
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså lite onödigt med 4 dagar tycker jag
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej blivit bannad
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aa inte sagt något o inte hjälpa till
Har du lärt dig någonting efter din ban? aa ge fan i att hjälpa folk
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000011b1c7ad7 (Hex)
Vad är din discord tagg? ARiGAT0#3606
Vem var det som bannade dig? Ahmed Khan @jeppiii#1429
Hur lång tid var din ban? 4 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? halv ooc ingame
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? tycker det var lite onödigt och visste inte att man fick du får starta om hjärnan nä han inte kan stälal sig up för massor med personer har sagt det till mig....
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ingentin en kille blev bannad fö han rdmade 2 killar jag kallade admin o så ser jag att denna killen inte kan stälal sig up så då sa jag att han får starta om hjärnan
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså lite onödigt med 4 dagar tycker jag
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej blivit bannad
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aa inte sagt något o inte hjälpa till
Har du lärt dig någonting efter din ban? aa ge fan i att hjälpa folk
Har du läst våra regler? Ja