ARiGAT0 | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ARiGAT0

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? ARiGAT0#3606

Ange ditt födelsedatum 18 September 2002

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Det varierar

Berätta om dig själv Jag heter Liam jag är 18 år och kommer från göteborg. Jag är en väldigt tyst person och blyg tills jag blir bekväm med en person/personer. Jag är en person som folk ofta har lätt att prata med för att jag är väldigt lugn. Jag blir väldigt sällan arg utan mer irriterad för att folk pratar i mun på mig, Då brukar jag göra mig mer tydlig om att JAG pratar och att mot parten ska vara tyst eftersom att jag är alltid tyst när andra pratar.

Vad skulle du göra om du blir staff? Försöka mitt bästa med att hjälpa folk som behöver den hjälpen som dem behöver, och se till att få folk att rpa på bra och sköta sig. Jag vill försöka mitt bästa med att underlätta flödet med att hjälpa dem som behöver i support, Jag är en väldigt effektiv person och kan skilja på rätt och fel.

Hur länge har du spelat på Multistaden? vet ej har över 200 timmar på servern och har vart medlem på forumet 13 augusti 2020

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jo jag ser att det är väldigt mycket dåligt rp från folk och folk som inte sköter sig med olika scenarion. Och där vill jag som support hoppa in o hjälpa dem som inte har fått ett lika bra rp scenario och så pratar jag med dem om hur dem kan förbättra sig och vad dem kan göra bättre tills nästa gång. Samt att det är väldigt mycket folk som sitter i support kanalerna utan att få hjälp och dem får vänta väldigt länge på support.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Hur jag tror att ja skulle kunna bidra är snabb hjälp, Jag vill hjälpa folk som behöver hjälp så snabbt som möjligt och blir det att folk får snabbar hjälp och BRA hjälp, Då kommer det bli bättre flöde med olika rp scenarion. Samt att det kommer bli ett bättre ryckte för Multistaden om att det är bra flöde med supporten och rpandet.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har vart mod på multistaden

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Väldigt bra

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Ja det skulle jag men ja spelar inte på nån annan.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har ADHD men tar medecinering

+rep en kung som är trevlig ooc, han är smidig med datorer. jag tror att han kommer hantera support ärenden väldigt bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka