Nekad ARiGAT0 | Ansökan till Servervakt [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ARiGAT0

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Vad heter du på discord? ARiGAT0#3606

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Kvällar och mycket på helgerna

Hur länge har du spelat på Unive? augusti 2020

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Se till så att det blir ett mer seriöst rpandet. Och försöka få bort så många oseriösa rpare som möjligt

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag rpar som Polis då ser man väldigt mycket på hur folk kör i över 300km/h och man kan inte gör anått åt det och support och högre hinner aldrig ikapp dessa personer

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Förklade nog i frågfa ovanför men ja ksulle bidra med att minska jobbet för support och högre med att kicka osv mindre folk och mildare saker som folk gör felaktigt

Varför ska just du bli servervakt? Jadu jag är en hyfsat mogen person (jag har mina brister), En väldigt seriös rpare. Jag vet när nån inte följer reglerna eller inte kan rpa heller.

Varför vill du bli servervakt? Jag har vart Mod inann jag vet hur mycket stress och press det blir med att vara i staff teamet jag vill kunna underlätta deras jobb med att ta han om dem inte så lika stora failrparna osv

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har vart mod osv så jag har rätt goda kunskaper.

Är du whitelistad på serven? Jajamäään

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja det har jag ;( Har vart bannad 5 gånger ish kommer inte ihåg alla men dem alla har blivit godkända vid ban överklagan osv, men den värsta var nog att jag skött med en sniper jag har pratat med staffs osv om det och vet att jag gjorde fel osv

Spelar du på någon annan server för tillfället? neheheee

Jag tycker att du får utveckla på en stor mängd samt vänta ett tag för förlitande.
Du har gjort grova saker vilket har gjort att vi har mindre förlitande på dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka