Accepterad Arga Norrläningen | Ban överklagan (Rom1n)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arga Norrläningen

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198264038777/

Ditt Hex-ID: 1100001121b3579

Vad är din discord tagg? E7_#1204

Vem var det som bannade dig? Rom1n

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/743559067099987980/996071427579052032/unknown.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet nog varför, för att jag inte rpade nog bra på mina skador alltså när jag ramlade av min cross så låg jag ba ner i typ 3 sek o sa aj några gånger för att sedan så sneka jag till crossen vilket jag kan hålla med om var lite dålig rp. JAg hade kunnat göra bättre o kanske varit kvar ett tag och inte bara sagt aj några gånger utan gjort ett bättre litet scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde med min cross i ca 50 km/h på baken när de kom ett gupp så flyger crossen lite för mycket bak så jag ramlar o då säger jag aj typ 3-5 gånger medans jag ligger ner för att sedan gå till crossen o bara åkte iväg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, då jag bara gjorde sa aj o sen åkte iväg o de erkänner jag då jag hade kunnat göra ett större secnario där jag kanske blir upp plåckad på min polares hoj eller bara varit kvar där o haft ett längre scenario istället för bara 10 sek.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. halv OOC (länge sen då jag var helt ny typ andra dagen hade voice activate också) sunt förnuft (körde 120 i staden vilket jag gjorde helt fel erkänner) sen 24h för lall då sons kom och slog ner mig på piren och jag slog en av dom och blev nerslagen och sen sv ban. Sen resten felaktig då jag inte ens var online och en till då en staff trodde jag lootade fast jag skrev miss när jag tänkte bära honom och blev unbannad direkt. O sen i förrgår när jag tydligen hade hade tjuvkopplat en bil men det vissades va fel id.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja de kan jag då säga, istället för att ha ett 5 sek scenario så hade jag kunnat göra i alla fall 30 sek när jag ligger ner o säger aj o typ kollar så jag inte blöder o liknande. Kanske till och med att min polare fick komma o hjälpa mig om de var så allvarligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att rpa lite mer på skador o att man kan göra längre scenarion på de o verkligen göra som irl typ att kolla om man blöder o lägga plåser osv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jajamänsan

Vill se att du rpar på skadorna och rpar som det var i verkligheten ifall du skulle ramla så där i verkligheten skulle du inte ens kunna resa på dig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka