Nekad Arenlind | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arenlind

Medlem
Servervakt
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? Arenlind

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Don Raphael 18 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lojal, trevlig, framåt

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han hade ingen trygg start i livet och fick tidigt lära sig att stå på egna ben. Skolan betydde lite för honom och han hamnade istället bland människor som levde för snabba pengar och status. Felsteg och dumma beslut blev ett sätt att ta sig fram. Nu står han inför ett avgörande val. Han vill vidare men vet inte hur.Han hade ingen trygg start i livet och fick tidigt lära sig att stå på egna ben. Skolan betydde lite för honom och han hamnade istället bland människor som levde för snabba pengar och status. Felsteg och dumma beslut blev ett sätt att ta sig fram. Nu står han inför ett avgörande val. Han vill vidare men vet inte hur. Hans dröm är att starta en restaurang, men vet inte hur han ska lyckas med det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag spelar RP med fokus på konsekvenser och långsiktig utveckling. Det handlar inte om att allt alltid ska gå rätt, utan om att låta karaktären växa genom handlingar och val.

Min karaktär är skapad för samspel med andra genom samarbeten, konflikter och misstag. Jag är trygg med att spela förlust, bli gripen eller göra fel, om det stärker upplevelsen för alla runtomkring. Jag bidrar även med en aktiv spelare som kommer vara omtyckt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar inte alltid om att vinna, utan om att skapa ett intressant och rättvist RP.
Att ibland låta andra lyckas när det passar gör berättelsen mer spännande, verklighetstrogen och roligare för alla. RP handlar om samspel och att alla får en bra upplevelse.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig spelat RP innan men har kollat mycket på youtube, så jag kan mycket om reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Skapa scenarion som är roliga och intressanta för alla. Tänk utanför boxen och försök alltid bidra till spännande RP istället för att bara göra samma saker om och om igen. Om någon blir dödad ska kroppen hanteras realistiskt, lämna området snabbt om det är fiendens territorium, och minimera spår som DNA. Lämna aldrig kroppen för att förhandla eller tjäna på den.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ingen aning, men att jag spelar mycket så jag kommer vara väldigt aktiv på servern.

Senast ändrad:
Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

vill inte verifieraa med bankid, känns skumt att behöva de för att få spela lite rp. finns det inget annat sätt?

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

+ Så är du medlem på Avena Roleplay, ifall du vill bli medlem här så får du ej va det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka