Antagen Arenlind | Ansökan till Servervakt [Ankan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arenlind

Medlem
Servervakt
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad heter du på discord? Makiman7, (visningsnman: Arenlind)

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001424dd9ef

Ange ditt födelsedatum 10 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Det beror lite från dag till dag, beroende på om de är mycket skolarbete eller andra personliga saker. På en vardag 3-6 timmar och på helger och lov är det såklart mer än så, på en helg kan de ligga runt 4-8 timmar per dag, beroende på om jag är iväg eller inte.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan januari/början på februari 2026, har varit väldigt aktiv sen dess.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) blev bannad en gång för fear rp, stod afk i gänghuset när vi blev stormade, så blev bannad för att jag ej rpade(blev dock unbannad direkt). har även blvit bannad en gång för anticheat, men de va en bugg så blev unbannad där oxå. jag kan tyvär inte infoga en bild här men ska se om jag kan göra de i en kommentar på denna ansökan eller kan jag visa om jag går vidare till intervju.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Uppgifter som en servervakt har är att hålla koll så att folk håller en hög rp nivå, hjälpa till så att staffsen inte får lika mycket att göra(avlasta deras uppgifter så gott de går). Servervakter får tillgång att kunna kicka folk eller banna folk om dom tex bryter mot något regelbrott eller bara lallar för mycket, skulle de vara något större regelbrott så kan servervakt bannen leda till en längre ban. Servervakter kan även "dv" bilar och andra fordon, ett exempel är om det är en buggad bil som inte går att ställa in i garaget, så kan man ta bort den.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag ser dagligen brist på en bra rp, speciellt inom krim. Det är många som inte följer serverns regler som finns. Tex att man endast spelar för sin vinst och inte för motparten, är ett vanligt exempel som jag ser flera gånger om dagen. Jag tycker att det blir så otroligt mycket roligare när det är en bra rp nivå, de är ju liksom därför vi spelar rp för att de ska vara kul och realistiskt. Jag vill kunna bestraffa och varna folk som inte kan följa regler, för jag tycker att dom inte hör hemma på servern om dom inte kan bete sig. Som jag skrev innan så är jag väldigt aktiv och jag träffar ofta folk som gör fel, så jag kommer kunna göra en stor skillnad.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det finns ju många olika exempel på korruption och abuse. Till exempel om man är jagad av polisen med vapen och annat på sig så läggar man allt i handsfacket och dva bilen. Ett annat exempel är om man bannar eller kickar någon utan anledning, om man till exempel blir kidnappad eller rånad. Finns såklart många fler exempel som jag kan nämna om de behövs.

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Godkänd intervju!

Grattis!

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka