Nekad Ardi | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ardi

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ardi

Vad är ditt discord namn? wasapdanger0.1

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: mit förnamn är Malo och mitt efternamn är rask och Jag är 20 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad stressad arg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag heter Malo Rask jag. e 20 år. när jag va liten ville jag bli mechanic och få mycket pengar. jag bode malmö sen flyttade jag till Göteborg och jag träffade några kompisar som va skysta och gav mig vapen sen blev jag kriminel och blev rik. jag gillar bilar pengar och vapen cig snus och droger. Min dröm va att bli riktigt rik. Det var allt för mig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det innebär att man inte alltid ska försöka vinna själv, utan att man ska bidra till att scenariot blir roligt och realistiskt för båda parter. Ibland betyder det att man accepterar att förlora en situation för att skapa bättre och mer utvecklande RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kan bidra med seriös och realistisk rollspel. Jag prioriterar bra scenarion framför att “vinna” situationer och försöker alltid skapa roliga och utvecklande RP för både mig själv och andra spelare. Jag följer reglerna och respekterar andra spelare samt staff.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? att man ska inte göra om det och man ska faktisk tänka på reglarna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm bestor av random kill och det innebär att om du dödar någon och det spelar ingen roll om dör person hamn txp slår mig eller skjuter mig så länge du är en annan person och en annan regel som heter NLR new life rule som beyter om man dör ska man komma ihåg om någon har skjutid dig och hemnas på personen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag lär mig snabbt om mina misstag .

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka