Nekad Ardi | Medlem ansökning [Nekad]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ardi

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ardi

Vad är ditt discord namn? wasapdanger0.1

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: mit förnamn är Malo och mitt efternamn är rask och Jag är 20 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad stressad arg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag heter Malo Rask jag. e 20 år. när jag va liten ville jag bli kriminel och jag bode malmö sen flyttade jag till Göteborg och jag träffade några kompisar som va skysta och gav mig vapen sen blev jag kriminel och blev rik. jag gillar bilar pengar och vapen cig snus och droger. Min dröm va att bli riktigt rik. Det var allt för mig

Vad kan du bidra med till serverns RP? en professionell samt roligt rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte ska spela för att vinna. utan man ska och så låta motståndaren vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? att man ska inte göra om det och man ska faktisk tänka på reglarna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm bestor av random kill och det innebär att om du dödar någon och det spelar ingen roll om dör person hamn txp slår mig eller skjuter mig så länge du är en annan person och en annan regel som heter NLR new life rule som beyter om man dör ska man komma ihåg om någon har skjutid dig och hemnas på personen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag lär mig snabbt om mina misstag .

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.
Du får ansöka igen om 24timmar.
Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka