Accepterad Arctic211 | Ban Överklagan [HYPEM]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arctic211

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199248927105/

Ditt Hex-ID: 76561199248927105

Vad är din discord tagg? Arctic

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog en polis bil vilket var fel av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Körde i en polisbil på vägen, innan det så krockade jag med en stolpe. Jag ringde polisen, inget svar. Testade ringa ambulans, inget svar heller. Så jag tog beslutet att bara köra vidare vilket var dumt av mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag ångrar de riktigt mycket eftersom att jag hade köpt krim samma dag. Ber verkligern om ursäkt jag vill verkligen RP:a gjorde inte de dumma valet för att jag ville förstöra utan tänkte inte efter bara. Förstår om min Ban ej blir upphävd men de hade vart tacksamt. Vill verkligen bevisa att jag vill vara på servern för att RP:a och ge en bra RP eftersom jag Älskar det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vänta kvar på platsen jag krockade på och vänta tills någon kommer. Hade samt kunnat fortsätta ringa sjukvården eller polisen tills dem svarade. Hade även kunnat kontakta en vän från min telefon och frågat om skjuts till sjukhuset.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig att jag ska tänka efter innan jag utför något och vara med noggranare om det kommer bli konsekvenser för den handlingen jag utför.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka