Nekad arblom | Whitelist ansökning [Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arblom

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/vilhelmarblom/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vilhelm Årblom

Vad är ditt discord namn? Arblom#0364

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2006

Berätta om din karaktär. Jag är en snubbe men hoodie ganska avslappnad som gillar att åka runt i min mini cooper. Jag åker mest bara runt i staden och vibar under dom timmarna jag är inne. Jag skulle gilla att jobba åt mekonomen eftersom att det verkar vara en brist på anställda där. Min gubbe är 22 år och lever som vilken vuxen som helst förutom faktumet att han inte har jobb än. Han har ett intresse i bilar och andra fordon.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad eftersom att jag gillar servern samt att det behövs fler anställda inom dom olika arbertna. T.e.x Mekonomen och andra biljobb. Jag skulle ange mig till en ganska lugn person men kan vara lite små fjantig ibland under vissa situationer. Samt så är jag online ofta och kommer vara med och hjälpa.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att jag skulle vilja skaffa jobb på servern. Så jag kan tjäna mer pengar samt uppnå många andra saker i servern som jag inte kunde innan.

Hur hittade du Unive? Jag letade efter en server att spendera tid på sen så hittade jag unive och det är där jag har varit under den senaste tiden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skaffa job samt att hjälpa andra människor men dom problemen jag har. Typ som att ditt fordon är sönder men du får inge hjälp för att ingen annan jobbar osv osv. Samt att min roleplay nivå ska vara som irl. Asså ganska verkligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på unive och inga andra. Inte därför att jag har blivit bannad men bara för att jag inte känner för det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka