- Meddelanden
- 154
- Reaction score
- 11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199016054410
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilhelm Årblom
Vad är ditt discord namn? https://steamcommunity.com/id/vilhelmarblom
Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2006
Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Torbjörn Bäck. Torbjörn växte upp bland gäng redan från dom första dagarna i hans liv. Hans kriminella pappa Gustaf levde ett farligt liv. Hans mor Angneta avled när han var två år gammal tack vare en olycka när dom var och gjorde ett bankrån. Agneta råkade skjuta sig själv i huvudet då hon skulle kolla om pipan var blockerad av något. Enda sen den dagen har Torbjörn levt med sin pappa som var ytterst känd bland alla gäng. En dag så skulle hans pappa leverera lite knark till en av gängen för att dom skulle parta dagen efter. Men påväg dit så blev han ett offer av en drive-by. Torbjörn var ensam en hel vecka innan hans pappas kompisar kom hem till honom och berättade allt för Torbjörn. Torbjörn låg hemma och grinade under flera månader efter. Efter ett tag så bestämmde sig Mikael för att ta tig i sitt liv, men inte på ett bra sätt. Mikael gick ut varje dag med sina kompisar och stal från stadens affärer. En dag blev torbjörn påkommen och satt i finkan i 8 månader då han var 18 sedan dess har han haft ett stort hat mot polisen i staden. Idag är Torbjörn mycket känd bland dom kriminella i staden och han anses att vara ett hot mot nästan all inte pga av hans humör utom vad han är kapabel till.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag har varit whitelistad innan men dom behörigheterna drogs av mig när jag blev bannad igår. Men jag skjulle vilja ha en ny chans. Så jag vill helst kunna ha tillbaka min whitelist. Anledningen varför jag behöver whitelist är därför att jag vill bli kriminell och då behver jag whitelist för att kunna uppnå det.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att Unive är den enda servern jag spelar på och kommer vara det tills jag sluter spela fiveM för att det är en bra server. Samt att reglerna är bra och staffsen är bra pch hårda.
Hur hittade du Unive? Jag kollade igenom alla servrar och fick se unive då det var typ 180 männiksor inne på den men jag spelade nån dag då den hette multistaden också men då minns jag inte hur jag hittade den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rp är att jag ska kunna göra till min röst så att den passar med gubben och att jag ska kunna låta ledsen och arg så att allting är verkligt
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope bara unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilhelm Årblom
Vad är ditt discord namn? https://steamcommunity.com/id/vilhelmarblom
Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2006
Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Torbjörn Bäck. Torbjörn växte upp bland gäng redan från dom första dagarna i hans liv. Hans kriminella pappa Gustaf levde ett farligt liv. Hans mor Angneta avled när han var två år gammal tack vare en olycka när dom var och gjorde ett bankrån. Agneta råkade skjuta sig själv i huvudet då hon skulle kolla om pipan var blockerad av något. Enda sen den dagen har Torbjörn levt med sin pappa som var ytterst känd bland alla gäng. En dag så skulle hans pappa leverera lite knark till en av gängen för att dom skulle parta dagen efter. Men påväg dit så blev han ett offer av en drive-by. Torbjörn var ensam en hel vecka innan hans pappas kompisar kom hem till honom och berättade allt för Torbjörn. Torbjörn låg hemma och grinade under flera månader efter. Efter ett tag så bestämmde sig Mikael för att ta tig i sitt liv, men inte på ett bra sätt. Mikael gick ut varje dag med sina kompisar och stal från stadens affärer. En dag blev torbjörn påkommen och satt i finkan i 8 månader då han var 18 sedan dess har han haft ett stort hat mot polisen i staden. Idag är Torbjörn mycket känd bland dom kriminella i staden och han anses att vara ett hot mot nästan all inte pga av hans humör utom vad han är kapabel till.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag har varit whitelistad innan men dom behörigheterna drogs av mig när jag blev bannad igår. Men jag skjulle vilja ha en ny chans. Så jag vill helst kunna ha tillbaka min whitelist. Anledningen varför jag behöver whitelist är därför att jag vill bli kriminell och då behver jag whitelist för att kunna uppnå det.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att Unive är den enda servern jag spelar på och kommer vara det tills jag sluter spela fiveM för att det är en bra server. Samt att reglerna är bra och staffsen är bra pch hårda.
Hur hittade du Unive? Jag kollade igenom alla servrar och fick se unive då det var typ 180 männiksor inne på den men jag spelade nån dag då den hette multistaden också men då minns jag inte hur jag hittade den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rp är att jag ska kunna göra till min röst så att den passar med gubben och att jag ska kunna låta ledsen och arg så att allting är verkligt
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope bara unive