- Meddelanden
- 154
- Reaction score
- 11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/vilhelmarblom/
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilhelm Årblom
Vad är ditt discord namn? Arblom#0364
Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Torbjörn Bäck. Torbjörn växte upp bland gäng redan från dag ett så hängde han med kriminella hans pappa Gustaf levde ett farligt liv. Hans mor Angneta dog när han var två år gammal tack vare en olycka när dom var och gjorde ett bankrån. Agneta råkade skjuta sig själv i huvudet då hon skulle kolla om pipan var blockerad av något. Enda sen den dagen har Torbjörn levt med sin pappa som var ytterst känd bland alla gäng. En dag så skulle hans pappa leverera lite knark till en av gängen för att dom skulle parta dagen efter. Men påväg dit så blev han ett offer av en drive-by. Torbjörn var ensam en hel vecka innan hans pappas kompisar kom hem till honom och berättade allt för Torbjörn. Torbjörn låg hemma och grinade under flera månader efter. Efter ett tag så bestämmde sig Mikael för att ta tig i sitt liv, men inte på ett bra sätt. Mikael gick ut varje dag med sina kompisar och stal från stadens affärer. En dag blev torbjörn påkommen och satt i finkan i 8 månader då han var 18 sedan dess har han haft ett stort hat mot polisen i staden. Idag är Torbjörn mycket känd bland dom kriminella i staden och han anses att vara ett hot mot nästan all inte pga av hans humör utom vad han är kapabel till.
Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad för att jag vill bli en del av servern igen. Samt så vill jag bli kriminell och för att kunna bli kriminell så måste jag ha whitelist.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att Unive har mycket folk i sig många som arbetar inom polisen för att göra allas experience av servern mycket bättre. Så då när jag blir kirminell så blir alla rån mycket roligare. Samt är reglerna hårda så att alla rp:ar bra,
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive då jag letade efter en server att köra på och sedan såg jag Unive när den hade typ 200 spelare å jag blev direkt intereserad. Samt så spelade jag en gång för länge sedan då den hette Multistaden men då var jag inte lika intereserad för att mina kompisar ville spela på en annan server fast här är mina kompisar nu och det är den servern vi alla spelar på nu för tiden
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rp:ande är att bli kriminell för att det känns bara som en rolig sak att vara. Samt är mitt mål att rp:a så verkligt som möjligt för att få så bra upplevelse av FiveM som möjligt
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på Unive till 100% klart att jag går in och kollar på vissa servrar lite nu o då bara för att jag kan. Men Unive är den servern jag spelar mest på
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilhelm Årblom
Vad är ditt discord namn? Arblom#0364
Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Torbjörn Bäck. Torbjörn växte upp bland gäng redan från dag ett så hängde han med kriminella hans pappa Gustaf levde ett farligt liv. Hans mor Angneta dog när han var två år gammal tack vare en olycka när dom var och gjorde ett bankrån. Agneta råkade skjuta sig själv i huvudet då hon skulle kolla om pipan var blockerad av något. Enda sen den dagen har Torbjörn levt med sin pappa som var ytterst känd bland alla gäng. En dag så skulle hans pappa leverera lite knark till en av gängen för att dom skulle parta dagen efter. Men påväg dit så blev han ett offer av en drive-by. Torbjörn var ensam en hel vecka innan hans pappas kompisar kom hem till honom och berättade allt för Torbjörn. Torbjörn låg hemma och grinade under flera månader efter. Efter ett tag så bestämmde sig Mikael för att ta tig i sitt liv, men inte på ett bra sätt. Mikael gick ut varje dag med sina kompisar och stal från stadens affärer. En dag blev torbjörn påkommen och satt i finkan i 8 månader då han var 18 sedan dess har han haft ett stort hat mot polisen i staden. Idag är Torbjörn mycket känd bland dom kriminella i staden och han anses att vara ett hot mot nästan all inte pga av hans humör utom vad han är kapabel till.
Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad för att jag vill bli en del av servern igen. Samt så vill jag bli kriminell och för att kunna bli kriminell så måste jag ha whitelist.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att Unive har mycket folk i sig många som arbetar inom polisen för att göra allas experience av servern mycket bättre. Så då när jag blir kirminell så blir alla rån mycket roligare. Samt är reglerna hårda så att alla rp:ar bra,
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive då jag letade efter en server att köra på och sedan såg jag Unive när den hade typ 200 spelare å jag blev direkt intereserad. Samt så spelade jag en gång för länge sedan då den hette Multistaden men då var jag inte lika intereserad för att mina kompisar ville spela på en annan server fast här är mina kompisar nu och det är den servern vi alla spelar på nu för tiden
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rp:ande är att bli kriminell för att det känns bara som en rolig sak att vara. Samt är mitt mål att rp:a så verkligt som möjligt för att få så bra upplevelse av FiveM som möjligt
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på Unive till 100% klart att jag går in och kollar på vissa servrar lite nu o då bara för att jag kan. Men Unive är den servern jag spelar mest på