Nekad arblom | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arblom

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
11
Ange ditt födelsedatum: 23 April 2006

Vad heter du på discord? Arblom#0364

Är du whitelistad? Nej

Hur många timmar har du på FiveM? Vet inte riktigt men jag har väll spenderat ett tag inne på FiveM och jag vet nästan allt

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Det beror på vilka dagar men runt kanske 4-5 timmar per dag men på helgerna kan det bli mycket längre.

Hur ofta kommer du vara inne? Nästan dagligen kanske inte torsdagar eftersoma att jag är fotbollsträning.
Finns tillfällen då jag har annan aktivitet då jag inte kan spela.

Hur många timmar har du på FiveM? 5 timmar under dom senaste dagarna då jag började med spela fiveM igen men har ett annat konto vilket jag har glömt bort lösenordet så jag kan inte köra på det.

Vad heter du? Vilhelm Årblom (Irl) och Vilhelm berglund i spelet

Hur gammal är du? 15

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli polis? Jag har spelat andra spel som gary's mod då jag var admin på en rp server vilket betyder att jag har erfarenhet av det flesta situationerna. Jag skulle väll säga att jag är mogen i rätt tillfällen. Ja jag kan ju skämta runt ibland fast när det är viktigt kan jag vara seriös. Jag har tålamod och förstår mig på saker snabbt.

Varför ska just du bli anställd? Jag skulle vilja bli polis eftersom att jag gillar att spendera tid på det jag gör vilket jag vill säga att jag kommer vara satt säga on duty ganska mycket. Jag är inte upptagen ganska mycket eftersom vilket betyder att jag kan spendera mer tid på spelet.

Vilka styrkor och svagheter har du som person? (Nämn minst 3 stycken) Svagheter skulle nog vara att jag har en tendenes att glömma vissa saker vilket vi alla har men asså ifall att jag glömmer bort ett command eller två. Styrkor jag blir inte trött så mycket så jag kan hålla igång länge. Jag är ärlig inom alla situationer vilken kan ha sina fram och nackdelar.

Har du poliserfarenheter sen tidigare, isåfall vad? Jag skulle inte säga just som polis men som admin i en garys mod rp server så jag kan liksom principen att vara polis och bestraffa folk.

Du som aspirant stannar ett fordon på motorvägen, personen har kört i 200km/h och har inget körkort. Vad gör du? Jag stannar fordonet kollar hans ID-kort sedan ringer jag bärgare så dom kan ta iväg fordonet och ger han en stor böter.

Du och en kollega stannar ett fordon, ni söker upp fordonet och märker att ägaren av fordonet är efterlyst. Din kollega går fram medans du sitter kvar i bilen, då skjuter personen din kollega och åker därifrån. Vad gör du? Ringer ambulans sedan åker jag efter bilen. Eller så sköter jag bara situationen själv och hjälper min kollega via medicner sedan åker vi efter.

Du som är aspirant och din kollega är ute patrullerar. Då får ni ett larm om bankrån på stora banken ni åker till banken. Vad gör du när ni har kommit dit? Vi ska inte skynda oss in i banken utom stå och vänta utanför tills dom kommer ut vilket kan hjälpa till med situationen eftersom att vi har minder ställa att sikta på så därför blir det lättare. Sedan så arristerar vi dom eller dödar dom om situationen vänder sig ännu mer och det blir våldsamt

Du som aspirant blir tillkallad till ett larm där det är en man som går runt och viftar med kniv, ni anländer till platsen och ser att mannen närmar er hastigt, han viftar med kniven och skriker på er. Vad gör du? Tar fram min tazer och arristerar honom på plats. I värsta situationer så skuter jag honom men det är det som helst inte får hända.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Det betyder att jag som person inte ska lalla runt med radion och prata respektfullt i radion. Prata seriöst inte bara att säga några kränkande eller bara onödiga saker i radion utom bara att använda den till saker inom jobbet.

Vad betyder våldstrappan? Det är dom olika nivåer jag tilltar våld vilket betyder att den lägsta bara är tillsägelse asså att jag bara säger till killen och lämnar det så och det värsta att jag tar fram mitt vapnen. Det jag vill säga med det här är hur våldsamt jag hanterar situationen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka