Vidare till intervju Arblom | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Arblom

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilhelm

Vad är ditt discord namn? arblom#8789

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adrian Rasik, han är 21 år gammal och är född i Turkiet. Under hans uppväxt hände inget speciellt utom det enda han höll på med var i principt att skruva moppar. Adrian var ganska blyg av sig och höll sig oftast till att göra lagliga saker till grupptrycket kom och han skaffade sin första slider. Den slidern trimmade han upp för att han ville få en cool aura bland sina kompisar. När hans kompisar såg hans nya moppe blev dom imponerad. Sent på natten skulle Adrian åka hem efter han hade spelat fotboll med sina kompisar. Då åkte han förbi en en civil enhet som satt på sirenerna och började jaga honom. Adrian blev livrädd och visste inte vad han skulle göra. Som tur var hade Adrian tragit regplåten innan så han gasade på. Adrian gasade in bland gångvägar i höga hastigheter tills polisen inte kunde hänga med längre och sedan avvek, Adrian tyckte att detta beteende kändes roligt och sedan dess har Adrian varit bland polisens efterlysningar och aldrig haft en tyst minut i sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bli medlem för att jag är mycket erfaren rollspelare och jag har ca 1900 h av just rollspelande. Jag är väldigt seriös och försår verkligen hur rollspel fungerar till. Jag är en sådan person som inte sprider hat och försöker snabbt justera in mig bland andra medlemmar. Jag kommer bidra med väldigt bra och framgångsrik rollspel och ni kommer inte ångra att ni tar in mig. Jag har varit medlem på Unive förut under en lång tid 2021 april. Men Sen så stack jag och gjorde annat utanför unive men under den tiden har ajg byggt upp som en längtan tillbaka till Unive.
Det sker saker här med konstant mycket folk inne och seriös rp och ekonomi. Det är egentligen bara för att jag vil lgå med och fortsätta rpa på Unive med mer möjligtheter och bli mer ansluten i unives spelare. Sedan så har jag som sagt väldigt många timmar på Unive över 1600h och dom var väl använda

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder i stort sätt att man spelar för att båda ska få en bra tid i scenariot. Exempelvis stanna för polisen eller att inte gå för att döda o loota i scenario bara för en egens vinst.
Roleplay ska vara roligt för alla involverade och därför måste man spela för motpartens vinst, inte så att man liksom medvetet dödar sig själv i ett skottscenario utom att tänka på att det ska va bra för båda sidorna.

Hur hittade du Unive? Spelat här sedan 2021 men tror jag hittade den i serverlistan

Tillbaka