Accepterad arblom | Ban överklagan [Vilgot_Dojan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arblom

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/vilhelmarblom/

Ditt Hex-ID: 11000011bce416c

Vad är din discord tagg? Arblom#0364

Vem var det som bannade dig? Network19

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning kanske därför att jag körde för fort i trafiken och mot rött ljus?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag hade precis sålt en av mina bilar så jag stack och bytte kläder eftersom att mina kläder var tråkiga sen sprang jag ganska långt för att hämta en motorcykel så att jag kunde åka och klippa mig. Sedan när jag gick in till frisören så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det är en felaktig ban eftersom att jag inte gjorde något fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag blev bannad en gång tidigare samma sak ingen aning vad jag gjorde för fel då men jag blev avstängd då också. Och nej det var inte därför att jag tog en bil och brutalt mördade flera människor utom jag dödade en kille som förstörde min bil.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja kanske kört lagligt. Men det var en ganska tråkig och simple situation så jag vet inte vad jag skulle kunna ändra annars.

Har du lärt dig någonting efter din ban? kör lagligt kanske. Finns inte så mycket mer att lära sig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka