Accepterad Arblom | Ban överklagan [Grizly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arblom

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/vilhelmarblom/

Ditt Hex-ID: 11000011bce416c

Vad är din discord tagg? Arblom#1313

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 5

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lallare ~Bosse. Återstår: 4 dagar 23 timmar 41 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi hade ett scenario som slutade med att det var slagsmål vid qparks station då dom stod där och muppade sig och slogs mot oss så vi valde att ha det där. Jag har clip på hela saken. Det var ett långdraget scenario då en av oss skulle sälja baseballträ till qpark sedan så kom en av dom och fuckade upp allt då han skulle sälja sedan blev det lite arga diskutioner. Som sedan slutade att dom hängde efter oss och kaxade. Sedan så slogs vi först vid en bunker sedan flydde vi sedan så fortsatt det vid deras station då dom stack dit. Jag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. https://medal.tv/clips/61978065/d1337TM60BOm https://medal.tv/clips/61978367/d1337JWEjrp3 SE VIDEO KLIPPET! hela scenariot började med att en av oss skulle sälja baseballträd till LEnny rakblad då en av deras qpark grabbar kommer och förstör allting. Vilket han sedan berättar för oss IG för att vi sedan ska åka runt och leta efter qpark för att hämnas tydligen. Då vi hittade en qpark snubbe så började han hetsa och snacka i sin radio och säga att det är två aggresiva män vid honom. Vi omringar han med bilarna så han inte ska åka iväg så vi kan snacka men han lyckades ändå att smita så vi började jaga honom sedan kom hans kollegor och vände på borden och började jaga oss borta vid sandy och in till nån hangar. det här återgår i runt 1 timme tills vi kommer till deras station där alla qpark snubbar står reda att sloss då en av våra kompis sprang in och hetsa då började ett slagsmål då jag slog ca 2-3 slag sammanlagt då jag lät mina kompisar göra jobbet. Tillslut tar sig min kompis in i deras kontor på nått vänster och blir sönderslagen då börjar jag och min andra kompis försökte bryta oss in för att rädda eller ba hjälpa våran kompis. Vilket man kan se i klippet. Man ser tydligt att jag slår ett slag mot killen som tidigare hade slått ner våran kompis. Om man kollar på klippet bosse har eller klippet jag har så kan man se ganska tydligt hur jag går bort till dörren för att inte mata mer slag på honom. Anledningen varöfr jag inte ville fortsätta mata slag är därför att det var lalligt samt att vi var ju inte där för att döda dom om ni förtsår vad jag menar. Utförandet kanske såg ut som att mina kompisar skulle döda dom vilket jag inte ver hur dom tänkte men asså jag styr inte över mina kompisar. Men mitt utförande var bara ett slag på han sedan gå bort för att inte döda han eller att fortsätta på slagsmålet. Om man kollar tydligt på klippet då jag gick iväg så blev jag nedslagen av min kompis inte med mening men ändå man ser ju TYDLIGT att jag vill avsluta min del av slagsmålet som sagt kan jag inte styra vad mina kompisar gör. kanske 10 sekunder efter jag har ställt mig vid dörren så blir jag bannad av Bosse i 5 dagar men anledning lall. Jag förstår att hela scenariot var lalligt men att just jag blir bannad är konsitgt. Varenda människa som har sett klippet håller med och tycker att det är konstigt hur just jag blir bannad. Med anledning att jag lallade betydligt mycket mindre än alla andra i scenariot. Vilket jag själv håller med om men jag säger inte att det inte fanns något lall i just det jag gjorde men det var betydligt mycket mindre lall och då menar jag under hela scenariot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig jag håller med om att vi lallade och att Bosse harr rätt om att jag själv lallade lite och nu vill inte jag se att nån svarar med att skriva ni lallade (nekade) Jag sitter här och erkänner att jag samt mina kompisar lallade men jag lallade betydligt mycket mindre än dom andra i scenariot. Jag är inte oskyldig och jag är inte anledningen att slagsmålet startade och att allting blev som det blev. Men om man kollar tydligt på dom medal länkarna jag skickade iväg så kan man se dom enda två gångerna jag slogs och det kan jag hålla mitt ord om. I andra klippet då innan det sista slagsmålet hände kan man ju se att jag satt mig i bilen under 2 olika tillfällen och det var för att visa att jag var klar där och inte hade något med saken att göra efter jag hade slått ett slag på en av qpark killarna som då hade slått på våran bil och slått en av våra kompisar men han hade även tagit slag av mina kompisar. Det jag vill säga med allt det här är att bannen är inte felaktig men det var ganska lite lall i hela scenariot från min sida. Och om man kollar på Bosses video så stämmer det att man ser exakt vad som hände innan jag blev bannad och att man kan nog se i bakgrundet hur mina kompis fortsatt på slagsmålet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ca 5 bans från början då jag började spela fiveM och var ny till Unive samt icke medlem. Då bröt jag mot regler som ooc då jag inte hade läst reglerna så vid nått tillfälle vid lagg så sa jag att jag skulle starta om datorn och blev bannad. Samt så hade jag en cross och åkte snabt som tusan igenom torget förbi sjukhuset och blev bannad för suntförnuft. Sedan i fängelset blev jag bannad för RDM då en kille hetsade och sparkade mot mig när jag hade fastnat under trappan sedan medans han sparkade mot mig så tog jag mig loss och tog tag i saken själv och slog ner honom då blev jag bannad av Eken vilket sedan blev upphävt då Eken höll med om att jag hade anledning av att slå ner honom. Om jag har tagit lärdom av dom här bansen är ja annars skulle inte jag ha kommit så långt inom rp:n som idag. Även om jag är bannad så gör folk misstag till o med Bullen blev bannad en gång då jag var support men han lallar dock ganska mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Detg jag kunde ha gjort annorlund är att jag kunde ha minskat alla slag som jag slog till 0 istället för 2. Kanske ba att ignorerat att ens hänga med på hela scenariot då allting blev konstigt då vi fick qpark efter oss vilket sedan blev som ett snutjag med qpark vilket sedan ledde till att vi stannade i en bunker då qpark sprang in och hamnade i slagsmål med en av oss som men sedan sprang han iväg för att inte fortsätta med slagsmålet.Vi åkte sedan därifrån med våran saab. Men fick snabt tillbaka qpark efter oss liksom det jag försöker säga är att allting kunde ha ändrats för att få scenariot bättre. Vilket kanske hade lett till en diskution istället för slagsmål vilket sedan hade lett till att jag blir bannad och sitter häri idag. Men ibland är det svårt att backa bort från scenariot då vissa av dom kan vara effektiva och framgångsrika men vissa av dom om man har otur blir dåliga exakt som det här scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag har lärt mig något från den här bannen så kan jag säga ja jag har lärt mig att inte alltid slå folk bara för att mina kompisar hamnar i slagsmål utom att det är bättre att bara vänta ut det men i värsta fall om min kompis blir nedspöad är det ba att hoppa in. Exakt som irl. Det finns inte så myckert mer att ha lärt sig från det här scenariot förutom att lall inte löser något och att det oftast slutar med konsekvenser som detta

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka