Vad är ditt namn i verkligheten? Arbenit
Vad är ditt discord namn? Arbenit#4952
Vad är ditt födelsedatum? 10 November 1998
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leo Morina och han är 23 år gammal. Han växte upp i en fattig familj utanför staden. Han såg sina föräldrar lida, vilket gjorde att han blev mobbad i skolan med tanke på att han hade sletna kläder på sig i skolan. Han blev ofta slagen efter skolan, När han tog studenten fick det vara nog, han valde att flytta in till Unive, där tog han livet på allvar. Han började jobba i slakteriet där han började tjäna sina första riktiga pengar, efter några månader så kunde han försörja sin familj. Men intresset för casino växte och han började skicka mindre och mindre pengar till sin familj. Nu har Leo precis kommit ut från rehab och har fått tillbaka jobbet som slaktare.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att vara väldigt aktiv, och bidra med bra rp. Jag kommer att vara trevlig och kommer att ta rp seriöst.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar inte bara för sin egna vinning. Det innebär att man ska låta andra personer vinna i olika situationer och inte bara tänka på sig själv
Hur hittade du Unive? Fivems framsida
Vad är ditt discord namn? Arbenit#4952
Vad är ditt födelsedatum? 10 November 1998
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leo Morina och han är 23 år gammal. Han växte upp i en fattig familj utanför staden. Han såg sina föräldrar lida, vilket gjorde att han blev mobbad i skolan med tanke på att han hade sletna kläder på sig i skolan. Han blev ofta slagen efter skolan, När han tog studenten fick det vara nog, han valde att flytta in till Unive, där tog han livet på allvar. Han började jobba i slakteriet där han började tjäna sina första riktiga pengar, efter några månader så kunde han försörja sin familj. Men intresset för casino växte och han började skicka mindre och mindre pengar till sin familj. Nu har Leo precis kommit ut från rehab och har fått tillbaka jobbet som slaktare.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att vara väldigt aktiv, och bidra med bra rp. Jag kommer att vara trevlig och kommer att ta rp seriöst.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar inte bara för sin egna vinning. Det innebär att man ska låta andra personer vinna i olika situationer och inte bara tänka på sig själv
Hur hittade du Unive? Fivems framsida