Accepterad Arbenit98 | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arbenit98

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arbenit

Vad heter du på discord? abt4952

Ange ditt födelsedatum 10 November 1998

Beskriv din dagliga aktivitet. mina dagliga rutiner är så som att jag vaknar sätter på datorn går in på unive och är inne till sent på kvällen då jag tycker det så himla roligt att spela på denna underbara server.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://prnt.sc/EA3RTT6cl5jp

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är att hålla koll på servern, se till att inte några regelbrott händer. Ett exempel är att om en person VDM:ar så måste jag ta klipp och göra en /sv ban eller om t.ex det är många bilar ute på gatan så måste jag /dv bort bilarna som gör att det blir mindre lag på servern.

Några commands som en servervakt har: /dv /sv /svban /revive

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag vill hjälpa/utveckla servern, då jag ser att det finns lallare på servern vilket gör att rpn blir tråkigare, jag kan bidra med att vara väldigt aktiv och se till att alla följer reglerna.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara att man utnyttjar sina perms genom att sv banna fel folk för sin egna vinning, eller reviva för att man inte orkar äta mat eller reviva under skott scenario eller efter skott scenario.

Vidare till muntlig intervju. Mycket bra ansökan, du har 48h på dig:D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka