Nekad Arben | Medlem ansökning [Sandberg] | [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arben

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198137311512/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arben Isa

Vad är ditt discord namn? BaabZ36#7885

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Goran Zahirovic. Det är en person av könet man som föddes 1980 i Banja Luka i Bosnien. Detta är en person som har en väluppfostrad familj med två ganska "normala" men kloka föräldrar. Han har även en liten syster och en lille bror. Goran hade en bra uppväxt och var smart redan från ung ålder där skolan gick speciellt bra. Goran blev bara 13 år innan kriget till Bosnien kom och hela hans barndom och uppväxt förändrades. Han far var med i militären i då varande jugoslavien och Goran bodde i ett litet hus med sin mamma och sina två syskon i rädsla för kriget. Banja luka var länge hotat av kriget och förstörelsen som pågick och Goran med hans två döttrar flydde kriget i en bus för att överleva medans föräldrarna stannade kvar i landet. Goran som 15 åring anlände till Sverige där han va helt ensam med sina syskon. Här bodde han under flera år i Ystad där han gick SFI och försökte lära sig svenska. Goran har alltid haft ett stort bilintresse och har under sina unga år varit väldigt innovativ och kreativ. Goran bor idag i Malmö och är 41 år gamla där han har både barn och fru. Han har etablerat sig i Sverige och försöker leva ett normalt liv där man försöker lägga så mycket så möjligt bakom sig från det förflutna men glömmer aldrig vad han drabbades för i sina unga dagar. Han är en person med mycket skin på näsan som inte tar någon skit. Han står upp för sig själv och säger alltid vad han vill och tycker. Goran förlorade sin bästa vän i Bosnien under kriget när de båda spelade fotboll på en liten gård utanför deras hus. En bomb landade mitt på planen och tog Gorans kompis liv. Goran hade precis sprungit in för att hämta fika till alla kompisarna på planen och kom tillbaka till något alldeles chokande. Goran har varit med om mycket och har mesta dels klarat sig själv hela livet. Det är en karaktär med en stark personlighet och ett starkt självförtroende.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem på Unive är för jag är en person med mycket erfahrenhet om just GTA och spel allmänt. Jag är en snäll killen i 22 års åldern som älskar att träffa nya personer och lära känna nytt folk. Jag brinner för Rollspel och fallar för detta med att kunna skapa verkligheten i ett spel och jag tror jag hade kunnat bidra med en trevlig person som skulle sprida glad och bra stämning på discord servern samt FiveM Servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Varför jag är intresserad av just Unive är för att jag gjort en hel del research där det visade sig att detta va en bra server för en FiveM spelare från Sverige. Jag vill han en aktiv svensk server med mycket spelare och en välorganiserad Community.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på FiveM.net Server lista där jag sedan gick in och läste på mig på discorden och hemsidan med alla regler osv.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att kunna bidra med ännu en person i samhället som sak ge en realistisk upplevelse där jag bidrar till att få spelare att vilja spela mer och mer och där folk ska drivas i mitt umgänge.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målet på Unive är lite som tidigare nämnt där jag vill vara en del av Communityn och bidra till en bättre server och gemenskap bland alla medlemmar där jag kommer in med bra stämning.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Just nu spelar jag inte mycket FiveM utan mer GTA och lite andra spel för tillfället men har haft ett stort intresse av att börja med FiveM då det med just Rolespel är något för mig
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top