Accepterad ArBe | Whitelist ansökning [Wilma] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ArBe

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198073138352/

Vad är ditt namn i verkligheten? John

Vad är ditt discord namn? Johnroubert

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter ArBe Macharia och är 30 år och är ny i staden. Som liten var ArBe väldigt utsatt i skolan och i umgänget, hans hade bara sin mor som fanns för honom. Hans far var en alkolist som slog hans mamma om nätterna då ArBe fick somna med tårarna i ögonen. I dom äldre tonåren träffade Arbe en kompis som hette Rafael. Rafael började visa honom hur man gör enkla o snabba pengar och tog in honom i hans umgänge.
De var där Arbe började känna sig älskad o uppskattad, han kom med i deras brödreskap där man gjorde allt för varandra, ArBe har aldrig haft ett ''normalt'' jobb.
ArBe flyttade sedan hit till denna staden och vill börja om på en ny kula, han vill träffa nya vänner eller varför inte kärleken? Han är trött på sitt förflutna och vill bli uppskadad och älskad för den han faktiskt är.

Utöver hans bakrund så har Arbe några intresse där han bland annat älskar bilar, speciellt märket Bmw.
Han är dock väldigt svårt att lita på nytt folk iom hans förflutna.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har alltid älskat rp enda sen jag testade de vill gärna att det ska vara som ett jobb om dagarna när man har distans. Jag tar det på högsta allvar och försöker framföra det så gott som det går och jag kommer rpa på ett så realistiskt sätt som det går. Jag vill visa nya spelare hur det går till genom att prata med dem och på så sätt välkomna nya personer och försöka förstärka deras drivkraft att fortsätta spela på serven så att staden kan bli så bra som möjligt med hög rp nivå och realism som det går. Alla på Multistaden ska kunna vara precis som dom vill och skapa sin egna karaktärer på vilket sätt som helst utan att någon ska vara elak mott dem. Därför visar jag lika mycket respekt för alla och tänker mig för innan jag säger något till nån annan om mina egna åsikter om andra. Men jag kan ta mycket ställning och är inte blyg att säga något men jag tänker mig alltid för innan jag säger något.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Verkar som en riktigt schysst server där mina vänner spelar.

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner tipsade mig, ångrar inte en sekund att jag lyssnade på dom.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skapa en rolig miljö med mycket spännande scenario där jag vill lära känna nytt folk.
Vill utveckla min karaktär så mycket som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Tillbaka