Nekad ArBe | Ban överklagan [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ArBe

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198073138352/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: D1tp

Vad är din discord tagg? D1tptp#5113

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? 19 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kanske missade hela scenariot

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 5 vänner åkte till weed stället, vi var först på plats så vi började farma. Vi hör en bil komma så jag springer snabbt o gömmer mig bakom huset innan han i bilen ser mig, detta hade vi planerat sedan tidigare hur vi ska göra ifall det kommer en bil som ska råna oss. Killen hoppar ut från bilen och drar upp ett vapen mot mina vänner och hotar dom, då passar jag på att smyga upp baikfrån och knivhugger honom medan mina vänner distrarherar honom. Jag förstår inte vad det är som gör att de blir rdm då mina vänner uppehåller honom och han inte ser mig komma bakifrån. Rdm är ju när man dödar någon utan anledning och i detta fallet så kommer han ensam och försöker råna mina kompisar när dom är 4 och jag gömmer mig bakom honom. Så det ger mig en anledning till att jag smyger upp bakom honom och dödar han vilket inte bryter emot några regler.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban då jag inte bröt emot några regler eftersom jag smög upp bakom honom medan mina vänner uppehöll honom och tog den chansen eftersom vi var i ett numerärt överläge.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Cloggade men de var Dc jag fick.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja men då hade dom blivit rånade istället när vi hade ett överläge och de hade inte varit lika realistiskt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? De jag gjorde tycker jag var det mest realistiska scenariot.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka