Accepterad ArBe | Ban överklagan [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ArBe

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198073138352/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: D1tp

Vad är din discord tagg? D1tptp#5113

Vem var det som bannade dig? Network

Hur lång tid var din ban? 24h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? missförstånd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en polare var vid parkeringen och pratade lite med nytt folk i väntan på våran skjuts vi väntade på, och trevliga som vi alltid är de så kom de en as fet mercedes. Vi började prata med killen som ägde Mercedesen och sen sa jag ``jälva vilken bil, vad kostar den? Du borde få as mycket blickar och brudar när du glider med denna på stan´´. Sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker att den var en fel bann, allt jag ville var att vara trevlig med glimten i ögat.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har fått 2 clogg, ena gången fick jag dc och andra gången valde admin fel person, men de löste sig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt ville jag bara vara schysst och charmig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet att men inte ska lalla men tycker inte jag gjorde de.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka