Accepterad Aranish | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aranish

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199181312454/

Ditt Hex-ID: 110000148c7b1c6

Vad är din discord tagg? aran505

Vem var det som bannade dig? Yummy

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-05 135035.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var utan för trygghansa men trygghansa bilen och körde mot röd. "Jag tänkte fan okså". Jag blev jagad till Mekonomen och jag stannade. Prics då så kom jag på att polisen tog mitt körkort för två veckor sedan och att jag kör olagligt. Jag tänkte dumt och gasade ifrån polisen och sa nu jävlar. Jag kör vill vänsta motor vägen i typ 280. Polisen hinner inte riktigt i kapp mig tills jag svänger i en riktigt skarp kurva och bliven våltar 4-6 varv- Jag får panik. Polisen riktar och Jag f8 qitar. Sedan gick jag ingame och tänkte ta körkort så att jag inte behöver fly från polisen. Pricis då när jag tar testet så hammnar jag i staff samtal ingame och då säger yummy att jag kommer bli bannad för Cobat Log och jag blev jag blev bannad. Jag tycker att det inte är roligt att vara p bannad. Jag ber så hemst mycket om ursäkt och kommer lova att jag kommer inte fly igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var utan för trygghansa men trygghansa bilen och körde mot röd. "Jag tänkte fan okså". Jag blev jagad till Mekonomen och jag stannade. Prics då så kom jag på att polisen tog mitt körkort för två veckor sedan och att jag kör olagligt. Jag tänkte dumt och gasade ifrån polisen och sa nu jävlar. Jag kör vill vänsta motor vägen i typ 280. Polisen hinner inte riktigt i kapp mig tills jag svänger i en riktigt skarp kurva och bliven våltar 4-6 varv- Jag får panik. Polisen riktar och Jag f8 qitar. Sedan gick jag ingame och tänkte ta körkort så att jag inte behöver fly från polisen. Pricis då när jag tar testet så hammnar jag i staff samtal ingame och då säger yummy att jag kommer bli bannad för Cobat Log och jag blev jag blev bannad. Jag tycker att det inte är roligt att vara p bannad. Jag ber så hemst mycket om ursäkt och kommer lova att jag kommer inte fly igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då Jag Combat loggade och det är strikt förbjudet. Jag kommer att lära mig och ifall jag våltar 40 varv så spelar det ingen roll jag ska inte c logga.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad för VDM (De flästa fallen har det varit D synk. Jag har blivit bannad för att jag Rp på en gammal karaktär och har en ljus röst. Och att ha toflor när det är vinter och det är Sund Förnuft. Sedan hadde Elias något memot mig och har bannat mig för onödiga saker. Men han är inte mod vilket är bra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle inte ha Cobat Loggat när jag var jaggad. Det var dumt och jag ska inte göra det ingen sorry.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, Att inte C Logga. Förlåt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Tack för att ni läste min ban överklagelse

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka