Nekad Aran503 | Medlem ansökning [Swifty]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aran503

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Aran Ghasmelou

Vad är ditt discord namn? Aran503

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2009

Berätta om din karaktär. Karaktären är en kille vid namn Aran Emanuel . Han är 23 år gammal och har en varierad bakgrund. Han växte upp i en småstad och hade en ganska normal barndom. Efter gymnasiet flyttade han till en storstad för att studera på universitetet. Under sin tid där blev han intresserad av psykologi och bestämde sig för att fördjupa sig i ämnet.
Aran är en tuff person och har en tendens att överanalysera sina egna känslor och andras beteenden. Han är empatisk och bryr sig mycket om sina nära och kära. Ibland kan han dock bli överväldigad av sina egna känslor och behöver tid för sig själv för att bearbeta dem.

När det gäller intressen är Aran en bil älskare. Han Älskar att mecka med bilar. Han älskar att utforska olika genrer och stilar inom bilar och tycker om att gå på bil tävlingar och festivaler. Utöver bill livet är han också intresserad att vara med vänner.

Sammanfattningsvis är Aran Emanuel en 23-åring kille med en varierad bakgrund. Han är tuff och empatisk, och har ett stort intresse för bilar och kompisar

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp, mogen, Lojal spelare. Jag vill bygga upp en bra karaktär. Med de menat så kommer jag vara aktiv inom många yrken o vilja testa på nya saker!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? C logning kan du p ban. VDM står för att du dödar en person med din bil.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rp på en annan förut

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag tror.

Nekad. Du får vänta med att söka igen tills det har gått en vecka sen du fick indraget medlemskap. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka