Nekad Aran0101 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aran0101

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199283511133/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aran

Vad är ditt discord namn? NLE💫🖤#6609

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär bär på namnet Allan santos. Allan har också erfarenhet av bilar genom att allans pappa jobbade inom mekaniker. hans pappa lärde allan han hade lagga bilar och allan blev genast intresserad av bilar. därför blev allan intresserad av bilar i hela hans uppväxt.

Allans mamma dog när allan bara var 7 år. Hon dog genom cancer. Sedan efter allans mammas död så var allan och hans pappa helt ensamma. efter allans mamma dog så gick de inte så bra med hans uppväxt. han blev sämre i skolan och tappade mycket fokus på lektionerna för att han tänkte hela tiden på sin mamma. de blev svårt för allans pappa att ta hand om allan för att allan gjorde inte bra saker efter hans mamma dog. så sedan så gav allans pappa upp med livet och började missbruka alkohol och droger. sedan när allan blev myndig började han jobba inom bilverkstad. allan blev mer och mer erfaren inom bilar. allans mamma sa alltid till allan att han inte ska göra dåliga val i sitt liv och inte missbruka några slags droger och alkohol. därför bestämde allan sig sedan att han skulle göra sin mamma stolt, bli rik och leva ett bra liv. sedan efter de gick bra med allan så dog hans pappa med allt missbruk han hade gjort. Nu får vi se hur de går för allan resten av hans liv!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag skulle vilja bli verifierad på ortenwave för de känns som att de är den perfekta servern för mig. man kan också göra mer saker när mann är verifierad på servern som t.ex jobba inom räddningstjänsten och mekaniker alltså mekonomen. allan vill också att staden ska vara trygg genom att jobba inom räddningstjänsten och för att han ska kunna göra samhället tryggare måste han bli verifierad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med jätte bra rp som mekonom, polis, ambulans och krim har erfarenhet av alla de har testat alla jobben.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas med att man inte ska spela för att endast vinna scenarion samt att man ska tänka på de alla andra som är med i scenariot också

Hur hittade du Unive? sökte swe i fiveM och såg eran server vill spela till 100 procent.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka