Accepterad Aran0101 | Medlem ansökning [Shasta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aran0101

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Aran

Vad är ditt discord namn? aranftp

Vad är ditt födelsedatum? 3 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Aran. Aran e född i en by i Turkiet. Han bodde där med sin mamma o pappa tills han blev 13 år gammal. Sedan så bestämde Arans föräldrar att flytta till Sverige där de tyckte att han har en bättre framtid där i Sverige. Så de tog de bästa o snabbaste flyget till Sverige. När de kommer fram till Sverige hade Arans mamma kusiner i Sverige. Så de flyttar in där så länge tills de köpt ett hus. Arans pappa gjorde allt i hans väg för att skaffa ett jobb i Sverige. De gick dagar o dagar tills något jobb ville anställa honom. Tills slut fick han jobb som tandläkare då han var de i Turkiet och hade erfarenheter inom de yrket. Samtidigt som allt detta sker så försöker Arans mamma att få in han i en skola. Han får plats i en skola som Heter Kista grundskola i Stockholm. Han börjar där och var ganska blyg. Men efter ett tag passar han in och skaffar 2 nya vänner. ena heter Alex och den andra Mike. De var super bra vänner och visade honom runt i skolan och vart alla lektioner ligger. (De går i samma klass)

Sedan efter att skolan går bra och hans pappa fått jobb så var de dags för hans mamma att skaffa ett jobb. Men då skåde något tragiskt. Jo de är så att när Arans mamma var på väg till en arbetsintervju så blev hon på körd i ett övergångsställe. Hon tas till sjukhuset och Aran bara gråter o gråter. Men hon klara sig tyvärr inte. Hon hade fått allvarliga skador på kroppen som gjorde att han blödde ut. Sedan var de bara Aran o hans pappa kvar. Arans pappa gjorde allting för att få Aran att må bättre och inte vara ledsen men ändå ska alltid komma ihåg sin mamma.

Och nu är Aran 18 år gammal och hamnar i fel spår. Han blir kriminell.... Arans pappa var inte stolt över valet Aran valt och väljer att kasta ut honom ur deras hus. aran är nu kriminell o bor på gatan. och de här allt vänder för aran!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig rp och kommer börja jobba på kanske något WL jobb som polis ambulans eller meko de kvittar på vad jag känner. Kommer sedan att försöka sköta mig så jag inte hamnar under problem och sedan kanske jag köper krim och rpar lite krim med rolig rp som transporter och massor med annat roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte ska sträva att vinna ett scenario. Man ska kunna ta i mot att ifall motparten gör något så ska man spela med och inte bara försöker vinna scenariot, man ska kunna förlora ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Att Vdm är att man använder sitt fordon som ett fordon för att döda någon som att köra på dom med sin bil.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de har jag. Har spelat här innan och på ortenwave och andra små servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka