Nekad Aran0101 | Ban Överklagan [DropDougle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aran0101

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199283511133/

Ditt Hex-ID: 11000014edf1f5d (Hex)

Vad är din discord tagg? aranftp

Vem var det som bannade dig? ReaperNSP

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-28 173327.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tror att reaper tyckte att rpn var lite kass och de kan jag hålla med om på sätt o viss. Samt att de inte skulle vara kul för hans del men för min.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var påväg att bli insatt i finkan men sedan så skrev jag /me tar vapnet från hölstret och rpade på att jag riktade på polisen. Han tyckte de var ganska kass rp och sluta rpa då han skrev en report eller i staff chatten att han behöver staff. Han avbröt scenariot och sedan så gick de till support och sedan fick jag 1 dags ban för mild suntförnuft.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de var rätt då det är en tråkig rp för hans del. Man ska rpa så att båda har kul under scenariot. Så de var jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare bans men har slutat med de som står i min historik. Fast detta var inte lika grovt som de står på min historik.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att bara åka in och inte ta vapnet från hölstret.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte rpa på att ta polisens vapen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka