Inaktuell Aran0101 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aran0101

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Aran

Ditt discordnamn: aranftp

Ange ditt födelsedatum 3 September 2009

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag är skicklig på att göra staff arbete. Jag kan princip allt med att vara staff. Jag är duktig i support. Vet hur erat report system funkar. Jag har tålamod och kommer bemöta alla med bra attityd i support även i report. Det som gör mig unik är att ifall jag gör de seriöst så går jag all in. kan göra allt in princip. Nu har jag valt att ansöka då jag märker att jag vill göra det här seriöst och kommer brinna för mitt arbete. Kommer göra allt bra tydligt och skickligt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker just nu att körningen i stan inte håller då man inte åker i 120 plus vid ett torg eller ett sjukhus. De är något jag tycker inte funkar. Något mer också är att på unive tycker jag att mellan polis och krim håller inte rpn till hundra procent. I vissa tillfällen gör många krims eller poliser fel i ett scenario då folk på Unive är rädda för att bli av med ett vapen på ett spel och kan inte ta i mot ett fängelse straff av poliserna.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att vi ska sätta oss och diskutera om detta och sedan komma fram till en lösning. Sedan så ska vi sedan göra allt i vår makt för att göra detta möjligt. Vi ska leva upp till de vi diskuterade om göra de till verklighet och inte bara ord.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt när man är staff är att du själv ska vara en bra förebild och vissa hur man ska rpa eller vad man ska göra i vissa scenarion. Man ska inte tro att man är bättre än någon annan bara för att man är staff. Att vara professionell är också att man ska kunna bete sig och kunna hålla en vanlig konversation med andra och inte bara hetsa eller börja bråka. Man ska in princip vara en bättre förebild och vissa andra samt hjälpa de ifall de behöver din hjälp.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer lägga upp de med fritid. Har ganska mycket fritid just nu och kommer ha de framöver. Har inte så myclet med läxor om man säger så. Så jag kommer kunna göra mitt staff arbete när jag har tid som jag kommer ha under dagarna under loven och vardagarna. Sedan med rp får jag göra när de är lite lugnare eller rpa i ungefär 2 timmar sedan göra massa staff arbete så jag jobbar upp till e jag missa när jag rpade.

Hur länge har du spelat på Unive? Har lämnat dcn då och då men just nu har jag varit med sedan 3 december men började med unive för länge sedan med några vänner som nu är redan staff vid namn barris makavelli och alle

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja de har jag. Har varit staff på ortenwave flertals gånger samt andra små servrar där ja var omtyckt som staff.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka