Nekad aran.kader.student.vaster | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fronty

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
103
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199235116926/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aran Kader

Vad är ditt discord namn? AhZrah#7673

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karäktär heter Ulf Henrikson och han är född i en liten by nära norge där han växte upp med ett fotbolls intresse han bestämde sig att börja på fotboll sedan så fick han en stor knäskada där han fick svar på att han fick en diagnos som ledde till att skadan blev värre den hette diabetes så han även beskedd om att han behövde sluta så då köpte han en flygbiljet ulf och han hamna här och 38 år gammal och han har mycket fina drömmar om att bli polis bland annat.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kommer godklänna till alla regler och verkligen följa dem och ha en jätte bra hög rp nivå så det blir en bra rp mellan alla och att jag inte kommer att lalla som förut utom nu fokuserar jag på ett bra seriöst rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hjälpa andra som är nya att kunna hitta deras vag/mål. Att vara schyst inte kaxas mot Staff eller mot folk utan någon anledning .

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det blir schyst mot både dig och motståndaren och att inte bara du vinner.

Hur hittade du Unive? Från Lexty en streamer,Jonas sedan så quita jag och har återvänt med ett seriöst rp

Tillbaka