Nekad aran.kader.student.vaster | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fronty

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
103
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Lindroth motorcenter

Vad heter du IRL? aran

Vad heter du på discord? AhZrah#7673

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 1-2 månader ungefär

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag tänker utveckla jobbet med att börja med att anställa många och lägga ut att jag behöver en ny biträdande plus en eller två personal ansvarigaså dem kan ta intervjuer också istället för att jag ska göra allt sedan kommer min upgift att utveckla jobbet så många bli intreserande på köpa det här mina planer. Plan 1 att jag kommer fråga någon jobb ansvarig om vi får byta namn och även fixa så vi kan sälja bilar med. Plan 2 om jag får ett svar och ddet blir ja så kommer jag ha en utlottning som grattis till att vi får nu sälja bilar och det nya namnet som jag kommer att fundera om. Plan 3 tänker göra så att vi nästan helatiden har öppet. Plan 4 gå runt och göra sammarbeten. det är mina planer nu säger jag inte att det är garänterat men om jag får göra kraven jag behöver förhoppningsviss då kommer lindroth utvecklas jätte mycket.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jo då jag har jobbat som biträdande chef på båtbolaget och även Marja lisas så kan hur systemet funkar men om vi pratar om alla mina erfarenheter så är det jättemånga och hyfsad bra är dem också skulle nog jag säga.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag minst 5-4 timmar men på början kommer jag ha öppet jätte mycket som 7-8 timmar sedan kör jag 5-4 ungefär per dag skulle jag nog säga och är det så att jag är jätte sjuk så kanske isåfall är jag aktiv i bara 1-2 timmar iaf.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja abselout det är värt ett försök

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej fokuserar endast med UNIVE.

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka