- Meddelanden
- 103
- Reaction score
- 6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? @
Allstar Sports Cars
Vad heter du IRL? ARAN kader
Vad heter du på discord? AhZrah#7673
Hur gammal är du? 14, fyller 15 i år
Hur länge har du spelat på Unive? sen den hette Multistaden men sedan så quitta jag och börja spela igen för typ 1-2 månader sedan och jag tycker att servern är bäst just nu,
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag tänker utveckla jobbet genom att anställa så många jag kan och går runt i torget och tipsa om @
Allstar Sports Cars . Därefter tanker jag och personal ansvariga ta intervjuer i alla fall minst 5 dagar i veckan och sprida annonser när vi har lottningar och när vi har öppet. Jag kommer också se till att dem som är anställda gör sitt jobb på rätt sätt och att dem är trevliga mot kunderna. Jag kommer även att säga till alla mina vänner i spelet att börja köpa från @
Allstar Sports Cars . Sedan skulle jag också lottningar minst 1-2 gånger per vecka.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Marja lisas som Erfaren dock även som securitas, Dörrvakt men jag började jobba som postNord sedan Securitas sedan på slutet alltså tills nu så jobbar jag som Polis men vill starta på något nytt som chef.
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag kan vissa tider nedanför
Måndag 16-22:00
Tisdag:15 - 21:00
Onsdag 17- 23:00
Torsadag 17- 23.00
Fredag 16-24:00
Lördag 10- 21
Söndag 14 - 19
Sedan om jag är sjuk så är det en annan sak
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? absolut men skulle dock blivit ledsen för på hur mycket tid jag har spenderar på dennamen jag hade lärt mig av minamistag och helt enkelt försökt igen
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej fokuserar bara på Unive
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? ARAN kader
Vad heter du på discord? AhZrah#7673
Hur gammal är du? 14, fyller 15 i år
Hur länge har du spelat på Unive? sen den hette Multistaden men sedan så quitta jag och börja spela igen för typ 1-2 månader sedan och jag tycker att servern är bäst just nu,
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag tänker utveckla jobbet genom att anställa så många jag kan och går runt i torget och tipsa om @
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Marja lisas som Erfaren dock även som securitas, Dörrvakt men jag började jobba som postNord sedan Securitas sedan på slutet alltså tills nu så jobbar jag som Polis men vill starta på något nytt som chef.
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag kan vissa tider nedanför
Måndag 16-22:00
Tisdag:15 - 21:00
Onsdag 17- 23:00
Torsadag 17- 23.00
Fredag 16-24:00
Lördag 10- 21
Söndag 14 - 19
Sedan om jag är sjuk så är det en annan sak
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? absolut men skulle dock blivit ledsen för på hur mycket tid jag har spenderar på dennamen jag hade lärt mig av minamistag och helt enkelt försökt igen
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej fokuserar bara på Unive
Har du läst våra Regler? ja