Nekad aran.kader.student.vaster | Chef-jobb ansökan [Smokey Nagata

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fronty

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
103
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? @Suzie Q's Exlusive Cars 🏎️

Vad heter du IRL? Aran kader

Vad heter du på discord? AhZrah#7673

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Spelade från den hette MultiStaden ungefär 1 och ett halvt år sedan. Jag hade tagit en lång paus och började spela ett nytt spel för att jag tyckte innan att servern inte var så jätte bra. Därefter ungefär 1 månad sedan testade jag Unive igen då så börja jag tycka att unive hade förbättrats och blev till slut min favorit server. Då börja jag spela unive tills nu och kan dock kommer jag inte quita tills i alla fall nästa år.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag tänker utveckla jobbet genom att posta på sociala medier och skriva annonser när vi har öppet sedan twitra till alla mina vänner jag känner. Jag skulle även gått runt i staden och tipsat om@Suzie Q's Exlusive Cars 🏎️. och tipsat om Suzi.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Marja lisas som Erfaren dock även som securitas, Dörrvakt men jag började jobba som postNord sedan Securitas sedan på slutet alltså tills nu så jobbar jag som Mareja Lisas men vill starta på något nytt som chef.

Hur ofta kommer du vara inne? Nästan varje dag men kanske om jag blir sjuk så blir det svårt men kommer ändå att försöka vara aktiv så mycket jag kan. Men om jag ska vara ärlig så kommer jag på vardagar ungefär 1 timme och 30 minuter minst i alla fall för att jag kan bara dock spela ungefär runt 3 timmar på vardagar men i helger och fredagar så kommer jag minst spela 2 timmar och 30 minuter på fredagar men helger så 3-4 timmar minst. Om det blir så att jag blir ledig på någon dag så kommer jag spela som en fredag minst 2 timmar och 30 minuter kan jag garantera.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart men jag skulle blivit kanske lite sur eller ledsen för hur mycket tid jag har spenderat och även tagit nästan all min energi och tagit mycket tid. Men jag kommer ändå såklart fortsätta köra tills jag lyckas med det jag vill och bara helt enkelt försökt skriva en till ansökan. Så att jag lär mig från mina misstag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej fokuserar bara på Unive.

Har du läst våra Regler? ja, absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka