Nekad aran.kader.student.vaster | Chef-jobb ansökan [krim] Mowgli

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fronty

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
103
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvården

Vad heter du IRL? Aran

Vad heter du på discord? Bamsen#7673

Hur gammal är du? 14 år gammal. 2009

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat här totalt 1,5 år men har tagit pauser då och då.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer arbeta mycket med att anställa rätt och bra folk. För att få en bra grund på rp-nivån och utveckla serverns rp-nivå krävs det seriösa spelare men också tillgång till arbete. Jag kommer fokusera mycket på att anställa folk och kommer se till att lära dem om yrket och service. Jag kommer låta folk som inte har jättemycket erfarenheter låta bli provanställda för att lära dem allt inom yrket och sedan få dem i tjänast och bli anställa påriktigt. Detta kommer leda till att folk på servern kommer kunna få jobb och därmed minska chansen för att folk blir kriminella och inte bidrar lika mycket med saker till servern. (självklart kommer jag bara anställa seriösa och mogna personer.). Genom att anställa en bra grupp med personer kommer också vi kunna ha öppet ofta och hjälpa serverns spelare.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? KriminalVården: Har en gång innan varit chef på Kriminalvården och har även allmän koll på yrket i sig, både OOC och IC. Eftersom jag varit polis i 7 månader så har jag samarbetat med Securitas så fort det hände något mindre brott. Dvs slagsmål, bråk stora folk klungor osv. Efter mina polis, sjukvårds och securitas erfarenheter vet jag att man alltid ska behålla lugnet även om det ibland kan vara läskigt eller bli stressigt. Och eftersom det bara finns 6 stycken ranger inom Securitas kommer jag även lägga till lite utbildningar och även ha lite högre krav på mina anställda.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer kunna spela nästintill varje dag i flera timmar och kommer även kunna anställa många aktiva seriösa arbetare dsom kommer hålla yrket aktiv på en sådan nivå så att vi alltid kommer finnas tillgängliga.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka