- Meddelanden
- 103
- Reaction score
- 6
Vad är ditt namn i verkligheten? Aran kader
Vad heter du på discord? AhZrah#7673
Ange ditt födelsedatum 20 Februari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. jag är aktiv länge varje dag i unive och brukar kolla av stämningen emot regelbrott så jag kan klippa och sedan lägga en /svban /kick vad nu situationen handlar om. Jag brukar vara även mest aktiv i rpn och kolla att alla gör det dem ska för att skapa en skön hög bra rp nivå. Så har jag alltid gjort tänker fortsätta när jag blir servervakt om jag blir godkänd.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jo jag har varit från 1 november men sedan så råkade jag lämna dc servern när jag skulle rensa och ville lämna unive polismndyhet eftersom jag sa upp mig där istället råka jag lämna unive offieciella dc server så jag behövde göa om nästan allt för a6t få tillbaka dem och nuu så behöver jag bara servervakt kvar.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 5 gånger max för små saker.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. att hålla en bra rp nivå ingame och banna eller kicka folk som inte kan bete sig och gör regelbrott hela tiden och även reviva folk för en anledning till exempel bugg men då ska jag se klipp inann och kolla att det är rimligt först lite bland annat vad min upgift är skulle jag nog säga.
Varför vill du bli servervakt på servern? för jag vill förbättra rpn och ge konsekvenser till folk som gör regelbrott hela tiden för det finns regler för en bra anledning därför lite bland annat.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är när man använder spawnmenu i ett scenario bara för att man dör och vill leva. Korruption är ju typ att man tar swish och sånt när man jobbar som typ att man unbannar någon bara för att det är dens kompis ungefär
Vad heter du på discord? AhZrah#7673
Ange ditt födelsedatum 20 Februari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. jag är aktiv länge varje dag i unive och brukar kolla av stämningen emot regelbrott så jag kan klippa och sedan lägga en /svban /kick vad nu situationen handlar om. Jag brukar vara även mest aktiv i rpn och kolla att alla gör det dem ska för att skapa en skön hög bra rp nivå. Så har jag alltid gjort tänker fortsätta när jag blir servervakt om jag blir godkänd.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jo jag har varit från 1 november men sedan så råkade jag lämna dc servern när jag skulle rensa och ville lämna unive polismndyhet eftersom jag sa upp mig där istället råka jag lämna unive offieciella dc server så jag behövde göa om nästan allt för a6t få tillbaka dem och nuu så behöver jag bara servervakt kvar.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 5 gånger max för små saker.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. att hålla en bra rp nivå ingame och banna eller kicka folk som inte kan bete sig och gör regelbrott hela tiden och även reviva folk för en anledning till exempel bugg men då ska jag se klipp inann och kolla att det är rimligt först lite bland annat vad min upgift är skulle jag nog säga.
Varför vill du bli servervakt på servern? för jag vill förbättra rpn och ge konsekvenser till folk som gör regelbrott hela tiden för det finns regler för en bra anledning därför lite bland annat.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är när man använder spawnmenu i ett scenario bara för att man dör och vill leva. Korruption är ju typ att man tar swish och sånt när man jobbar som typ att man unbannar någon bara för att det är dens kompis ungefär