Ej Antagen Aran G | Chef-jobb ansökan [Autoexperten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aran G

Icke Medlem
Meddelanden
268
Reaction score
7
Vilken chefs-position ansöker du till? Auto-Experten

Vad heter du i verkligheten? Aran

Vad är ditt användarnamn på discord? Aran505

Ange ditt födelsedatum: 25 December 2009

När fick du medlemskap på Unive? För 8 månader sedan. Men har varit i servern sedan 2021

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef på auto experten 2021 men jag antar att mycket har förändras sedan det. Jag jobbar där nu som anställd och har lärt känna systemet. Jag var chef ungefär 3 månader innan jag åkte till semster och behövde säga upp mig. Jag har inga tidigare erfarenheter i just den här rollen på min karaktär förutom att vara anställd då, men jag har rätt inställning och är väldigt motiverad att göra ett bra jobb. Jag är bra på att strukturera upp saker och hålla ordning. OOC har jag mycket erfarenhet av att ta hand om ett team och leda andra. Jag har jobbat som staff tidigare där jag hjälpt till med krim och jobb ansvaig, och jag har även varit Mod. Därför tror jag att jag kan passa bra för den här chefsrollen och göra mitt bästa för att utveckla den.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Eftersom Autoexperten redan är ganska aktivt just nu handlar det mest om att ta hand om de anställda och se till att alla mår bra och vet vad de ska göra. Jag vill gå igenom processerna och till exempel Discorden för att se om det är något som saknas eller kan bli bättre. De ändringar som kommer ske är framför allt att jag kommer vara mer aktiv än den tidigare chefen och se till att allt sköts som det ska och att saker står rätt till.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag jobbar som kriminell också, det stämmer. Men jag kommer ändå lägga mycket tid på att vara chef på Autoexperten, både i Discord och in game. Jag planerar att lägga ungefär 50/50 av min speltid för att se till att mina medarbetare har det bra, får hjälp och är nöjda med sitt jobb.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Din chefs ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ansök till chef-jobb - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka