Accepterad Aran G | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shhhh

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199181312454/

Ditt Hex-ID: 110000148c7b1c6

Vad är din discord tagg? Aran503

Vem var det som bannade dig? Nayaliciouz

Bild på banmeddelande: View attachment Skärmbild 2023-12-11 182723.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag snode en bil som var helt wide open.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sycklade runt i min syckel tills jag ser en bil som var på jag tog bilen men jag hörde inga skott.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var helt och hållet mitt fel jag borde inte ha tagit bilen. Som jag ber starkt om förlåtelse. Men som jag sa jag hörde inga skott alls så jag visste inte att det var ban på det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Sist jag var bannad var för att jag var AFK men har lärt mig av minna mistag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte ta bilen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes att inte sno bilar under skottlossning

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? mm ja

E inte bannad nu ni kan ta bort denna ban överklagelsen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka