Nekad Aran G | Ban Överklagan [Hunkis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shhhh

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199181312454/

Ditt Hex-ID: 110000148c7b1c6

Vad är din discord tagg? aran503

Vem var det som bannade dig? Hunkis

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-24 204756.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag jobbade på Micaelsson och gav billar helt grattis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hade den dummaste iden att ge grattis billar till varandra, och när jag reflekterar över det nu, inser jag att jag agerade impulsivt och ogenomtänkt. Jag har ärligt talat funderat noggrant över vårt beslut och konstaterat att det var en ganska udda och humoristisk handling, även om den möjligen inte var den mest praktiska eller meningsfulla gesten. Jag kommer definitivt att hålla detta minne i åtanke som en lektion om att tänka igenom våra handlingar, men samtidigt om att inte ta livet alltför allvarligt – ibland är det de konstigaste idéerna som ger de mest minnesvärda skratten och stärker vårt vänskapsband.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var helt och hållet min dumma hjärna som, i ett oförklarligt ögonblick av impulsivitet, fick mig att tro att jag skulle bli permanent bannd. Nu, när jag tänker tillbaka på det, inser jag hur överdrivet och orimligt det var att tro att en sådan handling skulle få sådana konsekvenser. Det är en påminnelse om att våra egna rädslor och självkritik ibland kan överdrivas, och det är viktigt att vara snäll mot sig själv och inte ta våra egna negativa tankar alltför allvarligt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev sist bannad för RDM, men jag har verkligen lärt mig av mina misstag. Det var en påminnelse om att respektera reglerna och andras spelupplevelser. Sedan dess har jag ansträngt mig för att vara mer ansvarsfull och samarbetsvillig i spelet, och jag har arbetat på att bli en bättre spelare som bidrar till en positiv och rolig spelupplevelse för alla i gemenskapen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag inser nu att det var en dålig idé att ge min kompis grattis bilar. I efterhand kan jag se att det inte var värt att riskera att förlora eller skada vår vänskap för något så obetydligt. Ibland är det lätt att låta småsaker eller impulser få oss att agera ogenomtänkt, men jag har kommit till insikt om vikten av att värdera och bevara de relationer och band som är viktiga för mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har kommit till slutsatsen att jag inte ska göra om det igen. Det var verkligen ett ögonblick av total dumhet och ogenomtänkthet. Jag har insett att det är bättre att använda min kreativitet och energi på saker som är mer meningsfulla och som inte riskerar att skada mina relationer med människor jag bryr mig om. Livet är en ständig lärdom, och det här misstaget har varit en viktig påminnelse om att vara mer medveten om mina handlingar och deras konsekvenser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår. Om den blir neckad föklara varför. Som skat jag ber om förlåterlse

Det är inte du som skrivit texten, och att du inte ens lägger ner den tiden på en banöverklagan tycker jag inte visar på att du verkligen vill tillbaka.

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka