Accepterad Aran G | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aran G

Icke Medlem
Meddelanden
268
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199181312454/

Ditt Hex-ID: steam:110000148c7b1c6

Vad är din discord tagg? Aran505

Vem var det som bannade dig? em bannade dig: Jag är inte helt säker, men jag tror att det var någon som är ganska högt uppsatt på servern, kanske Philip. Det var väldigt länge sen nu, nästan 9 månader sedan, så jag minns inte alla detaljer exakt.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-08 155415.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att jag gjorde fake banöverklaganden. Det var fel av mig och jag förstår att det inte är okej att göra så. Reglerna finns av en anledning och jag respekterar att man måste vara ärlig när man gör en överklagan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Just innan jag blev bannad så hade jag faktiskt tagit en lång paus från FiveM. Jag fokuserade mycket på skolan och privatlivet, och hade inte varit inne på servern på ganska länge. När jag sen en dag försökte logga in igen såg jag att jag var bannad. Jag blev rätt chockad eftersom jag inte hade gjort någonting på servern på flera månader. Men efter att ha tänkt efter så insåg jag att det var mitt eget misstag från tidigare som gjorde att jag blev bannad. Jag hade skickat in en falsk överklagan, och det är mitt eget fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt mitt eget fel. Jag gjorde fel och jag vill inte sitta här och skylla på någon annan. Jag vet att reglerna är tydliga om att man inte får försöka fuska eller lura systemet, och jag accepterar att det var konsekvensen av mitt beteende

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare också, bland annat för combat logging. Det var när jag blev jagad på motorcykel och istället för att stanna kvar och spela klart situationen så loggade jag ut. Jag fattar nu att det förstörde RP för de andra som var inblandade och att det var själviskt av mig. Genom både den bannen och den senaste har jag lärt mig att det inte handlar om att bara följa reglerna för att inte bli bannad, utan att man ska följa dem för att det är rätt sak att göra mot alla andra på servern också.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha varit ärlig direkt istället för att försöka överklaga något som inte var rätt. Jag borde också ha tänkt längre innan jag skickade in något alls. Om jag hade förstått då det jag förstår nu, hade jag accepterat mina misstag direkt och jobbat på att förbättra mig istället för att försöka slingra mig ur en dålig situation. Framöver om jag får en chans till så kommer jag alltid vara rak och ärlig och följa reglerna noggrant.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har varit bannad i över 9 månader nu och under den här tiden har jag verkligen tänkt mycket på hur jag vill vara när jag spelar. Jag har blivit äldre och fått mycket bättre konsekvenstänk. Jag förstår idag att varje beslut man tar påverkar inte bara en själv utan alla runt omkring på servern också. Jag vill visa att jag har mognat och att jag kan bidra till en bättre och roligare upplevelse för alla om jag får en ny chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår

Vill tillägga att jag har varit bannad i snart 1 år och tro mig, Jag har gott och väll lärt mig hur jag ska bete mig, Nu när mina NP är klara så kan jag fokusera på spela, Mitt favorit spel har varit Unive/Fivem, Jag har varit är ärlig om att jag var en skitunge det kan jag hålla med om till 100%, Men mycket förändras på ett år.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka