Nekad Aran G | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shhhh

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Aran Ghasemlou

Vad heter du på discord? Aran503

Ange ditt födelsedatum 25 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv på vardagarna ungefär 5 timmar varje dag. På helgar är jag aktiv 8-9 timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i ungefär 3 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 10 gånger. Och Avstängt 1 gång för Cobat logning.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag vill bli servervakt för att kunna underlätta jobbet för staffs. Vill vara en förbild för medlemar och kunna ta åtgärder på regelbrytare för att hjälpa servern. Jag är en väldigt bra erfarenhet person som varit servervakt i flera månader (runt 8 månader) har även varit som sagt staff och medlemskaps ansvarig 3 gånger. Jag är aktiv, kompetent och har erfarenheter till att vara servervakt. En servervakt har perms som absolut ej ska abusas och man använder sina perms på rätt sätt för att kunna hjälpa servern, och det är varför jag vill bli servervakt. Jag vill just bli för att kunna skydda servern som servervakt och kunna få ut nytta nytt som servervakt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna underlätta jobbet för staffs. Vill vara en förbild för medlemar och kunna ta åtgärder på regelbrytare för att hjälpa servern. Jag är en väldigt bra erfarenhet person som varit servervakt i flera månader (runt 8 månader) har även varit som sagt staff och medlemskaps ansvarig 3 gånger. Jag är aktiv, kompetent och har erfarenheter till att vara servervakt. En servervakt har perms som absolut ej ska abusas och man använder sina perms på rätt sätt för att kunna hjälpa servern, och det är varför jag vill bli servervakt. Jag vill just bli för att kunna skydda servern som servervakt och kunna få ut nytta nytt som servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Servervakt abuse eller korruption kan vara ifall man revvar sina vänner utan anledning när de till exempel dött i scenario eller liknande. Ett till korruption kan vara att man svbannar andra men inte sina vänner för att man känner dem. Servervakt abuse är att man använder sin makt på fel sätt bara för att man har makt. Ett till Servervakt abuse är att man har toggleid under scenario för att få ut vinst utav scenariot. Så korruption är att man överanvänder sina perms och abusar det. Det är Sv abuse och korruption.
 
Måste varit barnfri i 30+ dagar vilket du inte har då du till och med har en banöverklagan uppe
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top